Test programma domotica interface

Alles wat betrekking heeft op dit Dutch boek. (DUTCH forum)
User avatar
DMB
Member
Member
Posts: 136
Joined: Tue Jun 27, 2006 7:11 pm
Location: Netherlands

Test programma domotica interface

Post by DMB »

Adres staat op de bovenste regel van versie 2.0

DMB
RubenN
Starting Member
Starting Member
Posts: 4
Joined: Fri Apr 22, 2011 4:09 pm

Re: Test programma domotica interface

Post by RubenN »

hallo dmb,

Ik zou graag het programma willen hebben die jij geschreven heb:)
maar ik zie nergens een link of iets staan waardoor ik het kan dowloaden. zou het mogelijk zijn als je mij het programma stuurd?

Alvast bedankt!
jumper
Starting Member
Starting Member
Posts: 18
Joined: Thu Apr 14, 2011 9:17 am

Re: Test programma domotica interface

Post by jumper »

Het is een leuke boek, heb de DVD er bij genomen. Het zal toch nog enig opzoek werk komen voor me. Aangezien ik met picbasic werk. Maar dat zal wel lukken.
DMB mooi programma is dat en bedankt voor het voorbeeld. Zo heb ik ook een basis om te beginnen met het project.
Hopelijk gaat het me lukken zoals ik wil denken :)

groetjes
CLUNA
Starting Member
Starting Member
Posts: 1
Joined: Fri Jan 09, 2015 10:24 pm

Re: Test programma domotica interface

Post by CLUNA »

Hallo iederen/Heino,

Ik heb niet veel kennis van elektronica of domotica maar nu dat we ons huis zelf aan het bouwen zijn, lijkt het mij een goed idee om ook domotica zelf te implementeren.
Ik zou graag wat centjes besparen en elektronica spreekt mij enorm aan. Ik heb op internet dit boek gevonden en ik heb het al een paar keer gelezen van begin tot einde.
Dankzij dit boek lijkt het me wel te doen maar voordat ik aan mijn avontour begin heb ik wel eenkele vragen.

Ik vraag mij wel af of er een reden is dat alle berichten stoppen in het midden van 2011. Maakt men thuis nog steeds gebruik van dit domotica interface/programma? Indien dit is, zijn er aanpassingen nodig geweest om een perfect resultaat te bekomen?

Ik kan de printplaten niet terugvinden op de website van elektor.nl zijn deze nog ergens verkrijgbaar?

Zijn er nog vooruitgangen geweest bij dit programma voor de interface?

Alle tips en adviezen zijn welkom!
pwhooftman
Starting Member
Starting Member
Posts: 30
Joined: Thu Nov 14, 2013 12:15 pm

Re: Test programma domotica interface

Post by pwhooftman »

Hallo Cluna,

Ik wil je niet beledigen, maar als je reageert op een thread in een forum wat al 4 jaar geleden gestopt is en je vraagt of er nog vooruitgang geweest is, dan bevestig je wel heel erg dat je niet veel kennis hebt van elektronica of domotica....

Tegenwoordig is het allemaal Raspberry Pi en programma's als Domoticz wat de klok slaat, maar ook dat vraagt op zijn minst gemiddelde computerkennis (tegen 'gevorderd' aan). Ik denk dat je veel beter af bent met een compleet Homewizard systeem.
Post Reply

Return to “Domoticaboek Heino Peters”