Hierbij bied ik mijn Plugwise Smile P1 aan. Deze is ongeveer 1 a 2 jaar gebruikt. Gaat nu weg omdat ik ga verhuizen en daarbij een oude meter krijg.
Richtprijs is 70 euro.
(http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr)
[Te Koop] Plugwise Smile P1
-
- Member
Re: [Te Koop] Plugwise Smile P1
off topic, niet meer weg doen die meter mocht je ooit zonnepanelen willen nemen 

Waarom niet als ik vragen mag?
Omdat oude meters gewoon teruglopen zonder beperkingen of dat het bijgehouden wordt. Je kan dan onbeperkt energie winnen tegen het tarief waarvoor je elektriciteit afneemt. (Gokje)
Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
groeten,
Harry
Harry
-
- Member
Inderdaad, ze willen de saldering regeling aanpassen over een paar jaar. (2020?)
Je kan er vanuit gaan dat het niet in je voordeel is.
Dan komt een terugdraaiende meter toch beter uit de verf aangezien ze daar niet 100% zien hoeveel je nu terug levert of verbruikt en een "slimme" meter word apart je teruglevering bijgehouden.
Je kan er vanuit gaan dat het niet in je voordeel is.
Dan komt een terugdraaiende meter toch beter uit de verf aangezien ze daar niet 100% zien hoeveel je nu terug levert of verbruikt en een "slimme" meter word apart je teruglevering bijgehouden.
Pheaton,
Ik zit in mijn nachtdiensten een was nog niet helemaal wakker. Dacht dat je de smile meter bedoelde
Ik heb in mijn oude huis een nieuwe meter gekregen en ben toen bijna (onverklaarbaar) 10% meer stroom gaan gebruiken. Erg blij dat ik een oude meter ga krijgen.
Ik zit in mijn nachtdiensten een was nog niet helemaal wakker. Dacht dat je de smile meter bedoelde

Haha, zou ik ook zijn. Terugdraaien is fijner dan een nieuwe meter.
groeten,
Harry
Harry