<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
- Status van een device on/off/offline
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ben ik mee bezig dit vereist een blocking call naar de webserver (dit betekent dat je moet wachten totdat antwoord van alle Circles ontvangen is).
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
- Multi on/off
Zit reeds in de versie waar ik mee bezig ben.
- Toggle optie voor een device in HST
Ik heb geen HST en weet niet wat hiervoor nodig is. Als je info kan aanleveren graag.
- snelheid...zonder webinterface controle.
Was ik wel van plan maar na vandaag met Plugwise gesproken te hebben schuif ik dit even op de lange baan. Zie http://www.domoticaforum.eu/topic.asp?TOPIC_ID=2034.
- User naam password support als er niet directe controle mogelijk is.
Heb ik op de lijst gezet.
- Device icon in Homeseer (lamp,Tv, Computer etc..)
Op basis van je wat je geconfigureerd hebt in de Source of moet je dit via Homeseer kunnen configureren?
- Charts (deze had ik eerder gezien)
Ben ik mee bezig.
Rene.
Vreemde regel in mijn opstart log
Moderator: Ruud
@Ruud: Nee, de firmware update is geen probleem zolang de webserver API niet veranderd.
Rene.
Rene.
@Rene
Icon:
Een mogelijke optie is dat jij kijkt wat voor een device definitie binnen Plugwise is toegekend. ahv zelfde icon aan de Homeseer device toekennen.
Toggle:
Als ik een Plugwise device binnen HST wil gebruiken heb ik twee opties nl. On / Off
Andere Homeseer devices hebben ook een optie toggle en als het om dimmers gaat kan je de percentage opgeven.
Ik heb dit probleem kunnen oplossen door gebruik te maken van BLmapper
BLmapper maakt een shadow van een device en kent deze toe aan een andere device
bv.
Plugwise TL [6 -> Plugwise TL X6 (V)
X6 is een Virtuele HS device
Er moet dus een verschil zijn tussen een virtuele HS device en een device die jij aan maakt.
Icon:
Een mogelijke optie is dat jij kijkt wat voor een device definitie binnen Plugwise is toegekend. ahv zelfde icon aan de Homeseer device toekennen.
Toggle:
Als ik een Plugwise device binnen HST wil gebruiken heb ik twee opties nl. On / Off
Andere Homeseer devices hebben ook een optie toggle en als het om dimmers gaat kan je de percentage opgeven.
Ik heb dit probleem kunnen oplossen door gebruik te maken van BLmapper
BLmapper maakt een shadow van een device en kent deze toe aan een andere device
bv.
Plugwise TL [6 -> Plugwise TL X6 (V)
X6 is een Virtuele HS device
Er moet dus een verschil zijn tussen een virtuele HS device en een device die jij aan maakt.