RFID en Domotica
Moderator: Alexander
RFID en Domotica
Klinkt aanmoedigend. En zo te zien kun je de receiver, mocht je je bedenken ook gewoon aan de rs232 poort hangen aangezien de poort in het doosje zit.
Ben benieuwd hoe de 8 meter modules presteren.
Ciao,
Esteban
Ben benieuwd hoe de 8 meter modules presteren.
Ciao,
Esteban
- Fantic
- Member
RFID en Domotica
Kwam nog op een ander idee, met de RFID Switch modules kun je ook nog je auto volledig disablen (startonderbreking ofzo) als je thuis bent en je alarm ingeschakeld is.
Regards, Maarten.
Never let a computer know you're in a hurry.
Regards, Maarten.
- Snelvuur
- Forum Moderator
RFID en Domotica
Nice work maarten, what type of ferrari is it?
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
RFID en Domotica
Haha.. vroeg me al af wie het als eerste zou opmerken [:)]
Het is een speciale uitvoering van het merk Volkswagen [;)]
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
Het is een speciale uitvoering van het merk Volkswagen [;)]
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
- Fantic
- Member
RFID en Domotica
En wat doet mijn Ferrari bij jou voor de deur? Ik was hem al kwijt. [:D]
Regards, Maarten.
Regards, Maarten.
RFID en Domotica
jaja je hebt hem zeker in je dinky toy ferrari zitten, past ie net in
Goed nieuws over de ontvangst dus!
Goed nieuws over de ontvangst dus!
RFID en Domotica
Je bent gewoon jaloers [:)]
Heb meteen maar ff weer nieuwe CR2032 besteld... gaat best snel met die rfid transmitters (ik meen iets van 2500 uur)
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
Heb meteen maar ff weer nieuwe CR2032 besteld... gaat best snel met die rfid transmitters (ik meen iets van 2500 uur)
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
RFID en Domotica
Dat ziet er erg goed uit Maarten. Nu ik je autos zie, snap ik waarom je ze in de gaten wilt houden. ;-P
Goedkope CR2032's
20 stuks merkloos, voor 3,66$ inclusief worldwide shipping:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.751
Heb je liever met merk:
1 stuk Varta 1.20eur ex shipping (NL)
http://www.elektronica-online.nl/?zoek=cr2032
Goedkope CR2032's
20 stuks merkloos, voor 3,66$ inclusief worldwide shipping:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.751
Heb je liever met merk:
1 stuk Varta 1.20eur ex shipping (NL)
http://www.elektronica-online.nl/?zoek=cr2032
RFID en Domotica
Maarten,
overheen gekeken dat je ook de transmitter kan bestellen dat je aan je auto accu kunt hangen? Of heeft het een reden?
overheen gekeken dat je ook de transmitter kan bestellen dat je aan je auto accu kunt hangen? Of heeft het een reden?
- Snelvuur
- Forum Moderator
RFID en Domotica
mijn bedoeling is wel om hem aan de accu te hangen op een of andere vage manier.. elke keer batterijtjes vervangen lijkt me niks
alleen hmm, later heb ik ook een motor b.v. maar ook een auto.. extra macrootje maken dan maar "if vrouw-auto weg & (man-auto weg || man-bike weg) then niemand thuis"
// Erik (binkey.nl)
alleen hmm, later heb ik ook een motor b.v. maar ook een auto.. extra macrootje maken dan maar "if vrouw-auto weg & (man-auto weg || man-bike weg) then niemand thuis"
// Erik (binkey.nl)
RFID en Domotica
Vergeet je fiets niet... of een wandeling. Beter is om die dingen dan maar te implanteren, als je wil weten of er iemand thuis is
- Snelvuur
- Forum Moderator
RFID en Domotica
naast die macro ook een "er is geen motion meer nergens in het huis voor xx minuten" en nog wat andere meuk.. en dan kan b.v. alarm op het huis.. zoiets kan wel..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
RFID en Domotica
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mgizmo</i>
<br />Maarten,
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Was er wel van op de hoogte, maar wilde het eerst eens gaan testen. Misschien doe ik nog mee met de inkoopactie voor wat extra transmitters, heb nog wat meer leuke ideen gehoord zoals het kliko idee... echt wat voor mij ook om de kliko te vergeten dus.
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
<br />Maarten,
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Was er wel van op de hoogte, maar wilde het eerst eens gaan testen. Misschien doe ik nog mee met de inkoopactie voor wat extra transmitters, heb nog wat meer leuke ideen gehoord zoals het kliko idee... echt wat voor mij ook om de kliko te vergeten dus.
--
Maarten Damen
www.maartendamen.com
RFID en Domotica
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Digit</i>
<br />Vergeet je fiets niet... of een wandeling. Beter is om die dingen dan maar te implanteren, als je wil weten of er iemand thuis is
<br />Vergeet je fiets niet... of een wandeling. Beter is om die dingen dan maar te implanteren, als je wil weten of er iemand thuis is