Zo hier mijn eerste aanzet tot wat HST schermen.
Het huis is een beetje in koloniale style ingericht en om toch een redelijk WAF niveau te halen heb ik voor deze opzet gekozen.
Nu een keer niet voor de gebruikelijke rijen knopen en lichtjes maar met 'het moet passen in het interieur' gedachte.
Ik gebruik een 10" Android tablet echter de HST client is nog erg beta en beperkt. Op het moment werk ik nog aan een schermpje waarop je allerlei timers kan zetten. Meer updates volgen.

- Desktop scherm
- desktop.jpg (22.52 KiB) Viewed 31202 times
Het klokje geeft de actueele tijd aan. De koplampen gaan branden als er een file is. Meer informatie is op te vragen door er op te klikken. Hetzelfde geld voor het uitgebreide weeroverzicht. Door op het klokje te klikken kom je in een kookwekker scherm. De screenshot is van de win.client gemaakt en die toont de uren wijzer niet. Zo zijn er meer verschillen tussen de win client en de android client zoals positionering en font vergave.

- Plattegrond
- floorplan.jpg (22.04 KiB) Viewed 31202 times
Iedere etage heeft zijn eigen vloerplan waarop je bijna alles kan zien en schakelen door erop te klikken, inclusief in welke kamers de muziek aanstaat.

- Devices
- devices.jpg (14.87 KiB) Viewed 31202 times
Alle devices (en events) heb ik beschikbaar gesteld dmv 'nerd buttons' Alles wordt gewoon getoond en is beschikbaar. Natuurlijk is de WAF hiervan vrij laag.

- Media basis
- media.jpg (16.14 KiB) Viewed 31202 times
Het media beheer gedeelte. Hier moet ook nog wat aan gesleuteld worden.