Gezocht Visonic MCT 302

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Jeffrey
Member
Member

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Jeffrey »

He Chak,
Graag wilde ik weten of je destijds nog antwoord hebt gehad op de email over de beschikbaarheid van MCT-302 sensoren (zie quote hieronder).

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"> Posted - 20 May 2009 : 17:24:20 #
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn eerste bericht is weer een tijd oud en heb inmiddels zelf 20 gekocht.
Ik heb ze via Marktplaats gekocht <20 euro
Zal de verkoper vragen of hij meer heeft.

ps. het gaat om gebruikte MCT302 units.

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ik ben op zoek naar stuk of 10 van deze devices.
@andere mensen: zijn jullie inmiddels voorzien?
Jeffrey
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Alexander »

Ik heb een verkoop gezien voor nu 4 pond, maar de seller heeft nog geen credits.. UK.
En ik denk dat we op moeten passen met het posten van URL's. Handelaren hebben deze pagina vast wel gevonden aangezien het forum zo goed geindex wordt door google.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Alexander »

of een van 15 pond, maar daar wordt over 433 MHz gesproken.
Bwired
Administrator
Administrator

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Bwired »

Ik deel de mening van mgizmo, geen credits op Ebay zeer voorzichtig zijn met kopen! (en zeker geen grote aantallen)
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

Gezocht Visonic MCT 302

Post by TANE »

Ik heb contact opgenomen met de verkoper hij had op dit moment niks.
Jeffrey
Member
Member

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Jeffrey »

Dank je wel voor het navragen en de snelle reactie.

Even een vraag over de toepassingsmogelijkheid van deze sensoren. Klopt het dat ik deze kan gebruiken om bijvoorbeeld de deurbeldrukker te monitoren (via de externe aansluitmogelijkheid)? Maakt het dan nog uit hoeveel spanning er op het aangesloten "apparaat" staat?
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Bastiaan »

Ja je kunt ze voor van alles en nog wat inzetten. Er zit een externe aansluiting op die een eigen device code binnen HS kan krijgen. Ik gebruik ze om mijn brievenbus te monitoren, vochtsensors in de tuin te laten schakelen etc. Ze zijn klein en compact en ik vind ze dus een stuk handiger dan de MCT-100. Als je het reedcontact er uit sloopt heb je ook twee kanalen om te schakelen.
Jeffrey
Member
Member

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Jeffrey »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Als je het reedcontact er uit sloopt heb je ook twee kanalen om te schakelen.<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote"> Bedankt voor de tip! Ik zal vanavond even de binnenkant onderzoeken hoe dit in elkaar zit. Worden dit dan ook 2 apparaten in homeseer?

Inmiddels heb ik een aantal MCT-302's op de kop kunnen tikken (helaas nog niet genoeg), hierdoor heb ik alvast de RFXCom module met Visonic reciever besteld, zodat ik aan de slag kan met het geheel.
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

Gezocht Visonic MCT 302

Post by Bastiaan »

Ja je krijgt twee device die onafhankelijk van elkaar werken.
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”