iRobot's Roomba Inkoop actie
Moderator: Alexander
Ging mij om de vuurtoren bij de 562 die ik erbij wil bestellen. Jammer.
<b>Bedankt voor uw bestellingen en waarderen het door u gestelde vertrouwen!</b>
<b>Bedankt voor uw bestellingen en waarderen het door u gestelde vertrouwen!</b>
Vuurtoren als in "Roomba Virtuele muur"?
Zo ja dan heb ik er nog 2 van mijn oude Roomba SE (Artikel nr: #4960)
Ze zijn nog nieuw (nooit gebruikt)
Ik weet niet of dit ook met de nieuwe modellen werkt.
** edit **
Ik zie het al. Een Vuurtoren Virtuele muur is niet hetzelfde als een Roomba Virtuele muur.
--

Zo ja dan heb ik er nog 2 van mijn oude Roomba SE (Artikel nr: #4960)
Ze zijn nog nieuw (nooit gebruikt)
Ik weet niet of dit ook met de nieuwe modellen werkt.
** edit **
Ik zie het al. Een Vuurtoren Virtuele muur is niet hetzelfde als een Roomba Virtuele muur.
--

- Snelvuur
- Forum Moderator
de nieuwe vuurtorens gaan automatisch aan op het moment dat je roomba begint met schoonmaken, de oude moest je dikke batterijen in duwen en raakt dan toch snel op..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
Room-by-Room. Ik vraag mij toch af hoe ie dit bepaald. Zover ik begrijp gaat die vuurtoren zijn ir licht uitzetten zodra de kamer klaar is, maar hoe wordt bepaald dat de kamer klaar is? Dat weet die roomba dan zelf toch wel?
Gaat op basis van tijd... het duurt ongeveer 30 minuten voordat hij de Roomba voorbij laat gaan.
ok. instelbaar denk/weet je?
Bij normaal gebruik niet. Alleen als je met de OSMO-hacker aan de gang gaat kan je het gedrag van je Roomba zelf programeren, maar volgens mij gaat dat ten koste van het iRobot eigen Roomba programma. De programeer interface is open, maar het gedrags gedeelte wat iRobot ontwikkeld heeft om effectief te stofzuigen zal wel geheim zijn denk ik.
Oke, maar ik bedoelde eigenlijk instelbaar op de vuurtoren. Die heeft neem ik aan een timer (die 30 minuten waar jij het over hebt)?
-
- Starting Member
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ldborn</i>
<br />Helemaal top Chak, bedankt voor je bemiddeling.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
daar sluit ik me helemaal bij aan [^]
<br />Helemaal top Chak, bedankt voor je bemiddeling.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
daar sluit ik me helemaal bij aan [^]
ook niet, alleen instelling qua sterkte van de IR beam en een switch tussen lighthouse en virtualwall.
Zo onze stoffel is binnen. Netjes verpakt, ik had alleen als winkel niet op de doos zichtbaar gemaakt wat er in zit.
Met welk bedrijf kwam hij binnen? Als het TNT was zal ik 'm wel eind volgende week krijgen 

Die van mij is ook net bezorg via TNT
gisteren zijn ze aan de deur geweest maar helaas niemand thuis.
Mijn zoon gilt alles bij elkaar als de roomba in beweging komt.
gisteren zijn ze aan de deur geweest maar helaas niemand thuis.
Mijn zoon gilt alles bij elkaar als de roomba in beweging komt.
Dat is een onverwacht bij effect. Geen zonen hier dus ik kan hem altijd van je over nemen 
Ik ging net boodschappen doen, staat er weer een jongen voor de deur, gewone kleding, geen briefje in de deur, niet bij de buren afgeleverd. Het (PTZ)pakje waar ik al meer dan een week op wacht.
Heerlijk die TNT service.....

Ik ging net boodschappen doen, staat er weer een jongen voor de deur, gewone kleding, geen briefje in de deur, niet bij de buren afgeleverd. Het (PTZ)pakje waar ik al meer dan een week op wacht.
Heerlijk die TNT service.....
Nu nog de mogelijkheid mee kunnen geven dat ie weet waat ie naartoe moet ipv kriskras door het huis. Ik heb de vuurtorens nog niet in gebruik, omdat de batterijen niet meegeleverd worden en ik ze niet standaard in huis heb (groter dan AA). Ik hoop dat die vuurtorens het wat "nauwkeuriger" maakt om niet het hele huis (appartement) te doen in 1 beurt. Zuigen doet ie in ieder geval wel goed. Kattengrind ook, maar die schiet ie eerst door de hele hal heen door zijn borstel.