Goh wat is een forum toch vervelend om snel te schakelen. Bij e-mail heb ik dat minder, omdat men dat vaker controleert. Maar ook dat is niet snel genoeg, vandaar:
Gelieve mij te emailen met daarin je mobiele telefoonnummer vermeld waar je overdag gewoon bereikbaar bent. Om te voorkomen dat we zaterdag op velen aan het wachten zijn, wil ik graag de mogelijkheid hebben om die personen te kunnen bellen. Bovendien kan ik dan ook direct mijn nummer doorgeven als er om wat voor reden dan ook uitstel, afstel of gewoon problemen met het bereiken van de locatie zijn.
Ik zie dat een aantal ook nog niet gereageerd hebben op mijn verzoek om aan te geven wat je wilt eten (
http://www.croissanteriedesnor.nl/broodjes.php). Hierbij wil ik benadrukken dat ik geen los brood e.d. in huis ga halen. De kosten die daar op de pagina zijn vermeld zijn de kosten die gelden voor dat broodje/salade/e.d. Dan weet je ook direct wat dit je gaat kosten. Voor drinken heb ik nog de vraag open staan of wij gebruik mogen maken van de beschikbare blikjes. Al denk ik niet dat dit zomaar zonder kosten zullen zijn. Mijn voorstel is daarom om toch even te vermelden wat je wilt drinken (water en koffie/thee is er natuurlijk gewoon vrij beschikbaar). Kijk niet naar de kosten op de website voor het drinken, want een flesje voor Spa is natuurlijk erg hoog. Dan haal ik gewoon flessen spa als men dat bijv wilt drinken. Cola e.d. geldt hetzelfde. De kosten voor het eten zal ik jullie vragen om over te maken naar mijn rekening, aangezien we op locatie niet eventjes wisselgeld zullen hebben om alles netjes af te tikken. Mijn rekeningnummer zal ik als reactie op je e-mail terugsturen.
Helaas werkt pm niet zo goed, kan niet meerdere recipients opgeven, dus dat is veel werk. Graag mij de e-mail toesturen met je mobiele telefoonnummer (en daarmee weet ik ook je emailadres).
Mijn e-mailadres:
alexander.wesdorp@uitnesselande.nl
(ps i know, website wordt goed geindext)