Wie maakt er gebruik van spraakherkenning in zijn/haar huis? En zo ja, hoe bevalt dat?
Ik wil graag weten wat er nodig is om een goed werkend systeem te maken om HS2 door middel van spraak te triggeren?
Ik heb het geprobeerd maar ik moet de commando's veel te vaak herhalen voordat het werkt.
En dan weet ik zeker dat mijn vriendin zeer gerriteerd raakt. (ze irriteerd zich nu al aan het gasfornuis dat volgens haar niet goed werkt, omdat ze te ongeduldig is om het knopje 4 seconden ingedrukt te houden zodat het gas aan blijft....)
Spraakherkenning in Homeseer
Moderator: Ruud
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
Heb het zelfde probleem (ook met m'n vriendin)
Ik gebruik dus geen spraakherkenning meer.
<h6>Anyone interested in time travel meet me here last Thursday!!
Download todays latest spoken weather (in Dutch) here (MP3).</h6>
Ik gebruik dus geen spraakherkenning meer.
<h6>Anyone interested in time travel meet me here last Thursday!!
Download todays latest spoken weather (in Dutch) here (MP3).</h6>
Ik heb een tijdje spraakherkenning gebruikt/test en dat werkte best aardig. Via een bluetooth oortje en een mic in de slaapkamer. Maar voor mij is het toch meer een gimmick/wow-factor/WBIC dan iets anders want even op een knopje drukken van een touchscreen is toch meestal sneller. De plek waar het mij het beste beviel was wanneer je in bed ligt en het is donker ofzo en je kunt met wat commandos wat muziek aanzetten o.i.d.
Stel dat ik in een rolstoel zat, verlamd was van mn schouders tot aan mn voeten. Dan zou het heel handig zijn en aangenaam zijn een hele hoop zaken te kunnen doen via voice. Maar zolang ik mobiel ben grijp ik persoonlijk liever naar een touchscreen of remote, dat is veel sneller.
Stel dat ik in een rolstoel zat, verlamd was van mn schouders tot aan mn voeten. Dan zou het heel handig zijn en aangenaam zijn een hele hoop zaken te kunnen doen via voice. Maar zolang ik mobiel ben grijp ik persoonlijk liever naar een touchscreen of remote, dat is veel sneller.