Ik heb een aantal MS13E sensors, waarvan er 1 in het toilet hangt. Het licht gaat netjes aan en na 30 seconden geen activiteit gaat het licht uit. Dit werkt perfect. Alleen als ik nu de schakelaar indruk om het licht zelf uit te doen, dan is de kans groot dat het licht weer aangaat omdat er nog motion wordt waargenomen.
Kan ik een event tijdelijk uitschakelen (om het licht weer aan te doen) of is er een betere manier?
Event uitschakelen voor een x seconden
Moderator: Ruud
Je kunt instellen hoe groot de pauze is voordat een event nogmaals wordt gestart bij NAME:
Cannot Retrigger For: XX (Seconds)
Cannot Retrigger For: XX (Seconds)
Thanks, probleem lost alleen niet op, maar dat komt omdat ik een foute conclusie trok om het probleem op te lossen. Als het licht uitgaat (doordat ik de schakelaar indruk) moet de aan event voor x seconden niet geactiveerd worden (door een ir sensor). Als iemand dus 1 minuut het licht aanlaat, zijn die 10 seconden die ik ingesteld heb op de event voor aangaan overbodig geworden. (voorstel dat je hier boven doet)
Ik heb een extra device die ik dan tijdelijk op pauze zet.
zo kan ik rustig naar boven lopen.
5 minuten later als ik naar benden loop gaan de lampen wel aan..wat ook de bedoeling is.
Ik gebruik deze oplossing voor Visonic met MS13 werkt die zelfs beter.
[img]uploaded/Chak/20081270719_loop.gif[/img]
zo kan ik rustig naar boven lopen.
5 minuten later als ik naar benden loop gaan de lampen wel aan..wat ook de bedoeling is.
Ik gebruik deze oplossing voor Visonic met MS13 werkt die zelfs beter.
[img]uploaded/Chak/20081270719_loop.gif[/img]
Oke, ik had verwacht dat het mooier kon. Wat je dus gedaan hebt is een device aangemaakt, een event gemaakt die de device op on zet en dan een wait actie voor in jouw geval 5 minuten en daarna de device op of te zetten. In een andere event check je dus of het device op off staat.
?
?