VERKOCHT: Te koop: Diverse A10 / X10 spullen
UPDATE: Alles verkocht
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by bing</i>
<br />Is dat deze??
http://www.mn-shop.nl/domotica/xanuraho ... d_377.html
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Niet vanwege de prijs maar om wat het doet!! Ben nieuw en weet niet precies wat het doet.
<br />Is dat deze??
http://www.mn-shop.nl/domotica/xanuraho ... d_377.html
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Niet vanwege de prijs maar om wat het doet!! Ben nieuw en weet niet precies wat het doet.
De link waar je naar verwijst is inderdaad hetzelfde apparaat als die ik te koop heb.
't Is feitelijk een hele uitgebreide X-10 computerinterface, die naast deze functionaliteit ook geschikt is om het lichtnet mee door te meten, zeker als je X-10 modules hebt die niet lekker schakelen door storing(en) op het net.
Verder kan het apparaat X-10 modules van Xanurahome heel gemakkelijk programmeren, zonder dat je ze steeds hoeft uit te bouwen.
De FKX40 is een 3-fase koppelaar/repeater, noodzakelijk als je een 3-fase installatie hebt thuis.
't Is feitelijk een hele uitgebreide X-10 computerinterface, die naast deze functionaliteit ook geschikt is om het lichtnet mee door te meten, zeker als je X-10 modules hebt die niet lekker schakelen door storing(en) op het net.
Verder kan het apparaat X-10 modules van Xanurahome heel gemakkelijk programmeren, zonder dat je ze steeds hoeft uit te bouwen.
De FKX40 is een 3-fase koppelaar/repeater, noodzakelijk als je een 3-fase installatie hebt thuis.
Heb je de spullen reeds verkocht of heb je ze nog te koop staan?
Lever je de software die je standaard bij de nieuwe aanschaf krijgt ook bij?
Vind 380 euro nog wel wat aan de hoge kant voor 2e hands. Maar misschien dat we daar uit kunnen komen.
Lever je de software die je standaard bij de nieuwe aanschaf krijgt ook bij?
Vind 380 euro nog wel wat aan de hoge kant voor 2e hands. Maar misschien dat we daar uit kunnen komen.
@TFL9: De software voor de PMIX (als je daarop doelt) kun je gewoon downloaden van de xanura website.
Yep, die bedoelde ik. Bedankt.
Geen gekke prijs hoor
pmix35 kost al 225 en 3fase ook iets van 200 en zijn vrije nieuwe modellen
Sorry verkeerd gelezen, dacht dat de andere modules erbij zaten
pmix35 kost al 225 en 3fase ook iets van 200 en zijn vrije nieuwe modellen
Sorry verkeerd gelezen, dacht dat de andere modules erbij zaten
pmix35 kost 210 bij waakzaamwonen.nl, als die fasekoppelaar dan 200 kost (weet ik zo niet), dat is 410 samen, dan vind ik 380 voor 2e hands (weet niet of er nog garantie op zit, of dat ze op naam zijn gekocht) wel wat veel.
Helaas nog geen reactie van Jfn (topic starter). Zag wel dat hij vandaag online is geweest aan zijn topics hier bij te koop.
Dus misschien heeft hij mijn reactie gemist, daarom even een *kick*
Zijn de pmix35 en de fkx40 nog te koop?
Dus misschien heeft hij mijn reactie gemist, daarom even een *kick*
Zijn de pmix35 en de fkx40 nog te koop?
De Pmix35 en de fasekoppelaar zijn nog te koop.
De vraagprijs op moment van plaatsen van de advertentie is gebaseerd op de toen geldende nieuwprijs. Met name de FKX40 zat toen rond de E 300,- nieuw.
Mocht er nog iemand interesse hebben in beide spullen, doe maar een bod. De leeftijd van beide apparaten is nu +/- 3 maanden.
De vraagprijs op moment van plaatsen van de advertentie is gebaseerd op de toen geldende nieuwprijs. Met name de FKX40 zat toen rond de E 300,- nieuw.
Mocht er nog iemand interesse hebben in beide spullen, doe maar een bod. De leeftijd van beide apparaten is nu +/- 3 maanden.
Prijsaanpassing:
De PMIX35 en de FKX40 zijn samen te koop voor E 300,-. Voor dit bedrag worden ze ook verstuurd.
De PMIX35 en de FKX40 zijn samen te koop voor E 300,-. Voor dit bedrag worden ze ook verstuurd.
Kun je mij een PM sturen? ik kan nog geen pm versturen. Alvast dank.
@TFL9: Heb je mail gestuurd, mocht je die niet ontvangen hebben laat even weten
JFN, zijn de insteekmodules nog te koop? Zo ja.. stuur me dan even een PM.