VERKOCHT: Home Extension kit
VERKOCHT: Home Basic kit
-------------------------------------
Iets meer als een maand geleden heb ik een Plugwise home basic en een home extension kit gekocht, 19 modules in totaal. Enthousiast begonnen met meten, maar inmiddels fungeren de modules als veredelde schakelaars.
De energievreter in huis (airco) heeft z'n eigen meter in de meterkast hangen. Dat verder de senseo 1KW gebruikt als ik koffie zet en de wasmachine het dubbele als ik op 95 graden was is leuke informatie, maar ik doe er eigenlijk niks mee. Kortom, beide sets zijn te koop.
De prijs: Home-basic E 250,- en de home-extension ook E 250,-
Ik verstuur ze gratis. Kom je afhalen, dan gaat er E 10 van de prijs van iedere set af (beide sets tesamen komen dan op E 480,-)
De home-basic set gaat overigens pas weg als eerst de home-extension kit verkocht is.
Alle modules zijn stil (de exemplaren die lawaai maakten zijn zeer recent door Plugwise omgewisseld).
Reacties graag via een persoonlijk bericht op dit forum.
EDIT: De modules zijn ook los te koop (E 25,- per stuk). Voorwaarde is dat er interesse is in minimaal 10 stuks. Stand op dit moment: 5.
VERKOCHT: Plugwise home-basic + home extension kit
-
- Member
Hallo jfn,
zou je mij even kunnen mailen heb niet genoeg posts
om je een pm te sturen.
zou je mij even kunnen mailen heb niet genoeg posts
om je een pm te sturen.
Hi jfn,
Ik heb belangstelling voor 4 stuks.
Ik heb belangstelling voor 4 stuks.
Ik wil er ook wel 3
De Home-Extension kit is verkocht.
De home-basic kit is nog beschikbaar.
Ik zag dat er nog gegadigden zijn voor in totaal 7 circles.
Als er nog iemand is die interesse heeft in de restende spullen (1x Circle+, 1x USB stick en nog n normale Circle) dan wil ik de verzoeken voor 4 resp 3 circles graag honoreren.
- 3 Circles: 75 euro
- 4 circes: 100 euro
- USB stick + Circle+ plus extra Circle + DVD met software: E 75,-
Verzendkosten bedragen per zending 5 euro. Voor de volledige home-basic kit zijn geen verzendkosten verschuldigd.
De home-basic kit is nog beschikbaar.
Ik zag dat er nog gegadigden zijn voor in totaal 7 circles.
Als er nog iemand is die interesse heeft in de restende spullen (1x Circle+, 1x USB stick en nog n normale Circle) dan wil ik de verzoeken voor 4 resp 3 circles graag honoreren.
- 3 Circles: 75 euro
- 4 circes: 100 euro
- USB stick + Circle+ plus extra Circle + DVD met software: E 75,-
Verzendkosten bedragen per zending 5 euro. Voor de volledige home-basic kit zijn geen verzendkosten verschuldigd.
Inmiddels is ook de home-basic kit verkocht.
Hopelijk heeft iedereen die via PM gereageerd heeft persoonlijk bericht terug gehad.
@Iedereen: Dank in ieder geval voor het reageren!
Hopelijk heeft iedereen die via PM gereageerd heeft persoonlijk bericht terug gehad.
@Iedereen: Dank in ieder geval voor het reageren!