Iets raars met HSTouch client

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
Reemster
Member
Member
Posts: 193
Joined: Tue Feb 17, 2009 9:17 pm
Location: Netherlands

Iets raars met HSTouch client

Post by Reemster »

Hebben meer mensen dit...

Zodra ik de de nieuwe configuratie deploy vanaf me HSTouch Designer naar een remote client zie ik dat deze de nieuwe configuratie onvangt, en aan het verwerken is. Maar zodra die er mee klaar is, is mijn client weg.. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Reemster
Member
Member
Posts: 193
Joined: Tue Feb 17, 2009 9:17 pm
Location: Netherlands

Iets raars met HSTouch client

Post by Reemster »

Gek dat niemand dit weet.. Ook heb ik nu problemen als ik bepaalde (standaard) knoppen maak in HSTouch Designer dat deze niet worden weergegeven in de Client, als ik op de plek klik waar de knop hoort te staan voert homeseer wel uit wat die knop hoort te doen (licht aan bijv.) Zijn dit allemaal bugs in HSTouch? of..
r_255
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 621
Joined: Wed Jun 11, 2008 9:39 pm
Location: Netherlands

Iets raars met HSTouch client

Post by r_255 »

Ik denk dat je het even naar de paden moet kijken, geloof dat ergens halverwege er wat gewijzigd is in de mappen structuur waardoor hij ze waarschijnlijk in het verkeerde mapje zoekt bij het deployen. Ik zag ze toen ook staan in designer.

geloof dat het eerst in hstouch zelfs stond en later een mapje in myhstouch is geworden, maar kijk daar even na...

hstouch is wat dat betreft nog lang niet volwassen.
User avatar
Peterpc
Member
Member
Posts: 217
Joined: Sun Sep 30, 2007 12:54 pm
Location: Netherlands
Contact:

Iets raars met HSTouch client

Post by Peterpc »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Reemster</i>
<br />Gek dat niemand dit weet.. Ook heb ik nu problemen als ik bepaalde (standaard) knoppen maak in HSTouch Designer dat deze niet worden weergegeven in de Client, als ik op de plek klik waar de knop hoort te staan voert homeseer wel uit wat die knop hoort te doen (licht aan bijv.) Zijn dit allemaal bugs in HSTouch? of..
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Heb je submit all graphics and sounds aan staan als je deploy kiest?
Reemster
Member
Member
Posts: 193
Joined: Tue Feb 17, 2009 9:17 pm
Location: Netherlands

Iets raars met HSTouch client

Post by Reemster »

ja, dat heb ik. Heb ook echt alles al geprobeerd. (behalve opnieuw alles installeren en maken..)
r_255
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 621
Joined: Wed Jun 11, 2008 9:39 pm
Location: Netherlands

Iets raars met HSTouch client

Post by r_255 »

Plaatjes met de hand naar de juiste locatie gecopieerd ?

dat zou zeker moeten werken ( ik doel op je hstclient dan )
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”