Simyo dekking tov Lowcall
Moderator: Ruud
Simyo dekking tov Lowcall
Gisteren is mijn Lowcall sim overgegaan naar Simyo. Hiermee is het probleem van onleesbare berichten opgelost. Op m'n KPN sim zijn alle berichten nu leesbaar.
Beetje jammer alleen dat veel van de berichten van KPN en bijna alle vanuit T-mobile niet aankomen. Dekking lijkt slechter dan bij Lowcall.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
Herbus (Jos)
Beetje jammer alleen dat veel van de berichten van KPN en bijna alle vanuit T-mobile niet aankomen. Dekking lijkt slechter dan bij Lowcall.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
Herbus (Jos)
Simyo dekking tov Lowcall
Ik gebruik ook een simyo prepaid kaart in de omgeving van marum (GN) en heb geen probleem
Simyo dekking tov Lowcall
Bij mij heeft LowCall een slechte dekking. Vandaag gaat een (heb er 3) van mijn LowCall abo's over naar Simyo. Ik hoop dat het beter is.
Wel mooi dat het SMS en de onleesbare berichten probleem weg is. Volgens LowCall was het mijn telefoon.
--
Wel mooi dat het SMS en de onleesbare berichten probleem weg is. Volgens LowCall was het mijn telefoon.
--
-
- Member
- Posts: 255
- Joined: Thu Jun 25, 2009 2:09 pm
- Location: Enschede, The Netherlands
Simyo dekking tov Lowcall
@Herbus: Gaat het om portering van het nummer? In dat geval kan het zijn dat het vanwege de omzetting je nummer vanuit verschillende netwerken niet aankomen.
Simyo dekking tov Lowcall
@j.hoekstra Volgens mij is het geen portering. Ik heb de sim van Lowcall verwijderd en die van Simyo erin gestoken. Misschien moeten ze zelf nog het eea instellen. Ga vanavond de sim in m'n telefoon doen om te kijken wat de ontvangst is. Het vreemde is dat de kpn berichten wel direct aankomen maar t-mobile bijna niet.
Herbus (Jos)
Herbus (Jos)
-
- Member
- Posts: 255
- Joined: Thu Jun 25, 2009 2:09 pm
- Location: Enschede, The Netherlands
Simyo dekking tov Lowcall
Gaat hetzelfde nummer via een andere aanbieder lopen? Dan is het portering.
Gaat het om een nieuw net aangeschaft nummer dan lijkt het een netwerk-probleem bij Simyo.
Gaat het om een nieuw net aangeschaft nummer dan lijkt het een netwerk-probleem bij Simyo.
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
- Posts: 627
- Joined: Sun Jul 20, 2008 1:23 pm
- Location: Netherlands
Simyo dekking tov Lowcall
Volgens mij zijn er maar een paar netwerken in nederland (5 dacht ik) en alle andere aanbieders dan KPN, Vodafone etc maken gebruik van een van die 5 netwerken. dekkingsproblemen kan je dan dus niet echt hebben volgens mij. (of KPN of Vodafone zouden ook dekkingsproblemen moeten hebben.)
**Jeroen**
**Jeroen**
Simyo dekking tov Lowcall
Mijn GSM (nu met Simyo) heeft nu een beter ontvangst.
Probleem is dat niemand mij nu kan bellen. Ze krijgen mijn voice box, die ik heb uit gezet via de Simyo website.
Bellen via de nieuwe sim gaat wel.
Misschien heeft het porteren iets langer nodig.
Ik wacht gewoon nog ff..
--
Probleem is dat niemand mij nu kan bellen. Ze krijgen mijn voice box, die ik heb uit gezet via de Simyo website.
Bellen via de nieuwe sim gaat wel.
Misschien heeft het porteren iets langer nodig.
Ik wacht gewoon nog ff..
--
-
- Starting Member
- Posts: 10
- Joined: Fri Nov 13, 2009 6:06 pm
- Location: Netherlands
- Contact:
Simyo dekking tov Lowcall
Telfort kampt momenteel met grote vertraging mbt het porteren (overzetten) van mobiele nummers. Dit betekent dat het porteerproces aan de kant van KPN (Simyo) is afgerond, maar dat Telfort de aansluiting aan hun kant nog niet heeft beindigd. Hierdoor doet zich de unieke situatie voor dat u gesprekken ontvangt op sim 1 en gesprekken voert vanaf sim 2. Dit kan bovengenoemde problemen verklaren...
Telfort is aan het werk om de vertraging in te lopen en verwacht dat het maandag a.s. is opgelost.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Noel</i>
<br />Mijn GSM (nu met Simyo) heeft nu een beter ontvangst.
Probleem is dat niemand mij nu kan bellen. Ze krijgen mijn voice box, die ik heb uit gezet via de Simyo website.
Bellen via de nieuwe sim gaat wel.
Misschien heeft het porteren iets langer nodig.
Ik wacht gewoon nog ff..
--
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Telfort is aan het werk om de vertraging in te lopen en verwacht dat het maandag a.s. is opgelost.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Noel</i>
<br />Mijn GSM (nu met Simyo) heeft nu een beter ontvangst.
Probleem is dat niemand mij nu kan bellen. Ze krijgen mijn voice box, die ik heb uit gezet via de Simyo website.
Bellen via de nieuwe sim gaat wel.
Misschien heeft het porteren iets langer nodig.
Ik wacht gewoon nog ff..
--
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Simyo dekking tov Lowcall
Hij doet het... Nu nog 2 meer...
--
--
Simyo dekking tov Lowcall
Krijg geen SMS meer...
<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
Simyo dekking tov Lowcall
Had ik 1st ook.. Lukt bellen naar het abo wel of krijg je je voicemail?
--
--
Simyo dekking tov Lowcall
Bellen lukt wel... althans, ik zie ook de RING binnenkomen, het is een Siemens M20T dus werkelijk opnemen gaat een beetje moeilijk
ding staat er alleen voor SMS
<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
-
- Starting Member
- Posts: 10
- Joined: Fri Nov 13, 2009 6:06 pm
- Location: Netherlands
- Contact:
Simyo dekking tov Lowcall
Op welke datum is het nummer overgezet?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Digit</i>
<br />Bellen lukt wel... althans, ik zie ook de RING binnenkomen, het is een Siemens M20T dus werkelijk opnemen gaat een beetje moeilijk
ding staat er alleen voor SMS
<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Digit</i>
<br />Bellen lukt wel... althans, ik zie ook de RING binnenkomen, het is een Siemens M20T dus werkelijk opnemen gaat een beetje moeilijk

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Simyo dekking tov Lowcall
Bij mij <i>lijkt</i> het weer te werken. SMS-en van T-mobile komen weer binnen. De komende dagen maar eens kijken hoe het gaat.....
Herbus (Jos)
Herbus (Jos)