call diversion via HS te activeren

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

Post Reply
Edwin2008
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 721
Joined: Fri Nov 28, 2008 4:14 pm
Location: Netherlands

call diversion via HS te activeren

Post by Edwin2008 »

Ik zit eea te proberen met de avm en voip. De 7270 heeft daar aardig wat trucen mee in huis een daarvan is call diversion. Dit is bv bruikbaar om inkomende oproepen gelijk, of met vertraging, door te schakelen.
Is het met de plugin mogenlijk om "call diversion" aan en uit te zetten via een HS event?
Let op als er meerdere nummers aan de avm hangen dan zou je dat per nummer moeten kunnen doen.
Doel is om ervoor te zorgen dat call diversion wordt geactiveerd zodra ik met de auto wegrij en weer wordt gedeactiveerd als ik thuis kom.
Je zou er zelfs binnen de 7270 ervoor kunnen kiezen dat als je thuis bent de doorschakeling vertraagd gaat en als de auto weg is gelijk. Zo kun je voorkomen dat de telefoon alleen thuis afgaat als op een andere wijze weg bent.
In de auto ligt een TH122 om ervoor te zorgen dat HS "ziet" dat de auto er is. In de toekomst zou ook het rfid project daar een leuke combi mee vormen, zodra je buiten bent gelijk naar mobiel
** edwin **
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”