Heeft iemand al eens een site gevonden waar ik gewoon een brief kan intikken. Zodat die mensen dan de brief voor mij opsturen?
Ik weet dat het andersom ook kan als je kijkt naar onze overburen zie :
http://www.earthclassmail.com/
Zoiets al tegen het lijf gelopen? Laat het me weten, ik heb namelijk nooit zin om me post te "posten" en ik scan nu toch al mijn post al standaard in.
// Erik (binkey.nl)
Echte post via internet? (DUTCH)
wel een mega leuke service....wil ik ook....

www.hallmark.nl
kun je echte kaarten sturen, zelfs met je eigen foto er op.
kun je echte kaarten sturen, zelfs met je eigen foto er op.
- Snelvuur
- Forum Moderator
ja dat zijn kaarten, maar dat kan overal. Het gaat om echte post zoals b.v. die no-no's bij vodafone of wat dan ook, die willen dan schriftelijk een brief als je wat moet opzeggen.
vodafone: ik heb een umts kaart, daarnaast heb ik mijn normale nummer. Nu wil ik de blox "zorgeloos internet" voor op me normale nummer zodat ik tenminste me mail kan lezen en beetje browsen. Dat kan dus niet volgens hun, omdat ik een umts kaart heb. Of het een of het ander. Kortom dan zeg ik mijn umts maar op, zet ik het op naam van mijn vriendin en dan kan het wel. Kortom eikels..
en daarom wil ik een brief sturen alleen ik vindt het niet waard om voor die mensen naar mijn brievenbus te lopen.
// Erik (binkey.nl)
vodafone: ik heb een umts kaart, daarnaast heb ik mijn normale nummer. Nu wil ik de blox "zorgeloos internet" voor op me normale nummer zodat ik tenminste me mail kan lezen en beetje browsen. Dat kan dus niet volgens hun, omdat ik een umts kaart heb. Of het een of het ander. Kortom dan zeg ik mijn umts maar op, zet ik het op naam van mijn vriendin en dan kan het wel. Kortom eikels..

// Erik (binkey.nl)
-
- Advanced Member
Was dat niet wat Privver was (http://www.privver.nl/) en dat grandioos is mislukt omdat mensen niet willen dat de PTT hun post openmaakt?
- Snelvuur
- Forum Moderator
Kijk dat is nu ideaal.. overigens openen ze niet je post, ze zijn aangesloten op privver en dat gaat allemaal digitaal. (althans dat lijkt me meer dan normaal dan dat ze voor 150.000 accounts de post open gaan zitten maken en inscannen) jammer dat er niet meer bedrijven op aangesloten zijn. Goed dus meer dan dat is er niet in nederland. Alleen dat is ontvangen, verzenden heb ik nog niet gezien.
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
- Snelvuur
- Forum Moderator
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven ... index.aspx
blijkt dat de banken zelf nu deze taak op zich hebben genomen, misschien wel handig om te weten.
// Erik (binkey.nl)
blijkt dat de banken zelf nu deze taak op zich hebben genomen, misschien wel handig om te weten.
// Erik (binkey.nl)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by MindBender</i>
<br />Was dat niet wat Privver was (http://www.privver.nl/) en dat grandioos is mislukt omdat mensen niet willen dat de PTT hun post openmaakt?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Nee, Privver was (bestaat nog wel onder een andere naam) een electronische brievenbus. Banken en instellingen stuurden je dan een electronische factuur die je ook via Privver kon betalen. Is niet gelukt daar er te weinig instellingen waren die er aan mee wilden werken. Werkt nu als een soort plug-in bij sommige banken....
<br />Was dat niet wat Privver was (http://www.privver.nl/) en dat grandioos is mislukt omdat mensen niet willen dat de PTT hun post openmaakt?
Nee, Privver was (bestaat nog wel onder een andere naam) een electronische brievenbus. Banken en instellingen stuurden je dan een electronische factuur die je ook via Privver kon betalen. Is niet gelukt daar er te weinig instellingen waren die er aan mee wilden werken. Werkt nu als een soort plug-in bij sommige banken....
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by snelvuur</i>
<br />Kijk dat is nu ideaal.. overigens openen ze niet je post, ze zijn aangesloten op privver en dat gaat allemaal digitaal. (althans dat lijkt me meer dan normaal dan dat ze voor 150.000 accounts de post open gaan zitten maken en inscannen) jammer dat er niet meer bedrijven op aangesloten zijn. Goed dus meer dan dat is er niet in nederland. Alleen dat is ontvangen, verzenden heb ik nog niet gezien.
// Erik (binkey.nl)
Hier is in de tijd dat ik nog voor TNT werkte wel een project voor opgezet. In Alphen hadden we een scan fabriek waar dan de post van deelnemende bedrijven naar toe werd gebracht. Aldaar werd deze gescand en digitaal afgeleverd. Was ook mogelijk om allerlei typen post te onderscheiden en ook zo te sorteren. Het leuke was dat de post op de sorteercentra al werd afgevangen waardoor je de electronische variant net zo snel in huis had als normaal de papieren versie.
Leuk project, maar ook hier weer te weinig animo voor vanuit het bedrijfsleven. Denk dat we te vroeg waren met het idee...
<br />Kijk dat is nu ideaal.. overigens openen ze niet je post, ze zijn aangesloten op privver en dat gaat allemaal digitaal. (althans dat lijkt me meer dan normaal dan dat ze voor 150.000 accounts de post open gaan zitten maken en inscannen) jammer dat er niet meer bedrijven op aangesloten zijn. Goed dus meer dan dat is er niet in nederland. Alleen dat is ontvangen, verzenden heb ik nog niet gezien.
// Erik (binkey.nl)
Hier is in de tijd dat ik nog voor TNT werkte wel een project voor opgezet. In Alphen hadden we een scan fabriek waar dan de post van deelnemende bedrijven naar toe werd gebracht. Aldaar werd deze gescand en digitaal afgeleverd. Was ook mogelijk om allerlei typen post te onderscheiden en ook zo te sorteren. Het leuke was dat de post op de sorteercentra al werd afgevangen waardoor je de electronische variant net zo snel in huis had als normaal de papieren versie.
Leuk project, maar ook hier weer te weinig animo voor vanuit het bedrijfsleven. Denk dat we te vroeg waren met het idee...
Stuur ze een fax, heb je gelijk een verzendbewijs. Kunnen ze ook nooit zeuren hebben we niet gehad.