Testresultaten/vragen beta versie plugin

Alles m.b.t. de Visonic Powermax plugin van Rene Klootwijk (DUTCH forum)

Moderator: Rene

nikagl
Member
Member
Posts: 54
Joined: Sun Jun 20, 2010 9:30 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by nikagl »

René,

Heb je al een release datum op het oog? Ik zit nog steeds met spanning te wachten :)

Groet,

Nika.
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Rene »

Ik ben de laatste tijd druk met andere zaken dus helaas nog niet toegekomen aan de laatste puntjes voordat de plugin kan worden gereleased. Ik weet ook niet of ik de huidige versie nog ga releasen gezien de aanstaande introductie van HS3. Ik heb nog geen idee wat de consequenties zijn.
Rene.
User avatar
Willem4ever
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 805
Joined: Mon Oct 30, 2006 3:48 pm
Location: Uithoorn / Netherlands

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Willem4ever »

Hmm, ik denk niet dat we allemaal massaal op HS3 overgaan (ik zeker niet) gezien de historie van HS mbt de stabiliteit van de producten :D
marck
Member
Member
Posts: 127
Joined: Sat Sep 18, 2010 4:12 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by marck »

Ik wacht ook met smart op het moment dat ik deze plugin via Homeseer kan kopen.

Aanstaande release van Homeseer versie 3?

De afgelopen drie jaar staat deze versie op het punt RTM te gaan, en nog steeeds is er geen release in zicht. De release van HS3 is niet in te schatten, kan over 2 maanden zijn maar ook over 2 jaar.
nikagl
Member
Member
Posts: 54
Joined: Sun Jun 20, 2010 9:30 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by nikagl »

Hoi Rene,

Gezien de nieuwe beta van HS3, heb je al een plugin voor HS3? :)

Groet,

Nika.
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Rene »

Eerlijk gezegd heb ik al maanden niets meer aan de plugin gedaan. Ik ben ook niet van plan nog geld te steken in Homeseer. Het is dus zeer de vraag of er wel een plugin voor HS3 gaat komen.
Rene.
nikagl
Member
Member
Posts: 54
Joined: Sun Jun 20, 2010 9:30 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by nikagl »

Ok, begrijpelijk (ook als ik zie hoe HS3 er nu uitziet...)... wil je wel de sourcecode delen, zodat we het mogelijk zelf kunnen doen?
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by bartbakels »

Rene,

Is het mogelijk de plugin te kopen of de beta te bemachtigen? Dit zou gweldig zijn. Wil je waar mogelijk ook graag helpen.

Mvg

Bart
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Ruud »

Hoi Rene,
De plugin werkt nog steeds en stabiel.
Vraag echter blijft deze ook werken als ik de powerlink voor de powermax pro ga instaleren i n de centrale?

gr Ruud
Ruud (rualblas)
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Rene »

Geen idee.
Rene.
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by bartbakels »

Ik heb sinds ik de plugin samen met mijn powermax gebruik, ca elke week een semi-vastloper van homeseer (CPU 95%). Nu reboot ik om de week homeseer om het probleem te voorkomen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Buiten dit zeeeer tevreden en bedankt voor al je werk wat je hierin gestoken hebt. Super!

MVG

bart
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Phaeton »

Hoi Bart, gebruik je een usb-compoort verloop je? Dit veroorzaakte bij mij problemen zoals je omschrijft. Daarnaast deed de plugwise icm de fritzbox ook vreemd. Fritzbox uitgezet, hielp enorm. Laatste maanden zie ik door deze twee dingen dit gedrag niet meer. Probeer eens wat te vogelen met andere plugins. Sommige combis lijken toch problemen te veroorzaken.
groeten,
Harry
nikagl
Member
Member
Posts: 54
Joined: Sun Jun 20, 2010 9:30 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by nikagl »

In mijn geval had ik een vastloper als je het panel bediende (statussen, etc., werden goed doorgegeven), doordat ik de verkeerde code gebruikt had...
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by Rene »

Ik gebruik een USB-RS232 verloop maar heb nooit problemen met een vastloper (de plugin draai ik al ruim een jaar). Indien jullie problemen ervaren probeer dan de log veilig te stellen en te mailen. Ontwikkeling van de plugin heeft het vriespunt bereikt maar wie weet vind ik nog tijd en zin om iets met jullie waarneming te doen ;-)
Rene.
nikagl
Member
Member
Posts: 54
Joined: Sun Jun 20, 2010 9:30 pm

Re: Testresultaten/vragen beta versie plugin

Post by nikagl »

Hoi René,

Die van mij is niet spannend, gewoon de juiste code gebruiken. Was meer genoemd als mogelijke oplossing voor Bart...Wat betreft de plugin...nog steeds geen interesse om er "open source" van te maken? Er zijn vast meer mensen die je willen/kunnen helpen om e.e.a. door te ontwikkelen (al is hij wat mij betreft prima)?

Groet,

Nika.
Post Reply

Return to “Homeseer Visonic Powermax plugin Forum”