CM15pro en eBode x10 schakelaars
CM15pro en eBode x10 schakelaars
Ik heb nog een CM15pro X10 interface liggen, die ik niet gebruik. Tevens een eBode dimmermodule en een eBode 2weg transceiver. Ze liggen nog ongebruikt in de kast, vandaar dat ik ze weg wil doen. Afgezien van het bepalen van een prijs ben ik benieuwd of er animo voor is.
-
- Advanced Member
Re: CM15pro en eBode x10 schakelaars
Hallo
Ik heb eventueel wel intresse. Overigens de ebodes zijn dit complete schakelaars?
Mvg
Bart bakels
Ik heb eventueel wel intresse. Overigens de ebodes zijn dit complete schakelaars?
Mvg
Bart bakels
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface
(ON ESXI )on NUC
(ON ESXI )on NUC
Stuur me anders maar even een pm, ik weet niet zeker wat je met 'volledige schakelaar' bedoeld, maar ik kan je anders een pdf van de handleiding sturen.
Beste Bart,
Ik zie nu dat ik niet kan antwoorden op je pm, omdat ik nog te weinig gepost heb op dit forum, lijkt het. Anders kun je me even je e-mail zeggen per pm, dan antwoord ik gewoon per mail?
Ik zie nu dat ik niet kan antwoorden op je pm, omdat ik nog te weinig gepost heb op dit forum, lijkt het. Anders kun je me even je e-mail zeggen per pm, dan antwoord ik gewoon per mail?
-
- Advanced Member
Hallo,
De EBodes zijn dat inteekmodules, of inbouw? en eventuele typenrs zouden we l handig zijn.
De CM15 lijkt me wel handig om op voorraad te hebben wanneer deze er ooit mee ophoud :O Tevens de vraag wat je voor de hele set wil hebben.
Mvg
Bart
De EBodes zijn dat inteekmodules, of inbouw? en eventuele typenrs zouden we l handig zijn.

Mvg
Bart
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface
(ON ESXI )on NUC
(ON ESXI )on NUC
-
- Advanced Member
Zijn ze nog beschikbaar? Ik had je gepmmed
Mvg
Bart bakels
Mvg
Bart bakels
(ON ESXI )on NUC
(ON ESXI )on NUC