<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by b_weijenberg</i>
<br />Ja, eerst een minuut of 3 geen beweging en daarna geeft de sensor een motion af.
Normaal gesproken heb je hier geen bemoeienis mee omdat de RFXCOM plug-in het netjes voor je afhandelt.
....
Je kunt het RFXCOM alarm systeem dan gewoon op ARM zetten want deze MOTION status wordt dan nog genegeerd. Na 2 minuten zet de plug-in de sensor weer op NORMAL.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Hallo Bert,
De werking voor het alarmpanel wordt inderdaad niet al te veel gehinderd door dit gedrag van de sensoren. Ik probeer echter het gedrag van de sensoren (en de RFCCOM plugin...

te begrijpen om een manier te vinden om mijn verlichting aan te sturen. Ik zat te denken aan delayed timer van minimaal 18 (15+3)minuten na de eerste alert, met een continue verversing bij iedere nieuwe alert. Maar die vlieger gaat dus helaas ook niet op....
Groet,
Flexer