D&D Domotica en Dineren?
D&D Domotica en Dineren?
Volgens mij vonden verschillende mensen het wel leuk om eens, in levende lijve, over domotica te praten in november. Misschien vinden sommige het leuk om nog eens een keertje bij elkaar te komen?
<s>
Ik wil dus voorstellen (indien er genoeg interesse is) om 20 februari, 27 februari of 6 maart met z'n allen wat te gaan eten/drinken in Utrecht.</s>
<b>Update:</b> Het is nu officieel en iedereen die zich heeft aangemeld kan in z'n agenda vastleggen: 6 maart in Utrecht. We beginnen om 19h00 en rond 20h00 gaan we eten. Locatie horen jullie zodra deze bekend is.
De volgende mensen kunnen komen op:
01.Chak - 20+27+06
02.Digit - 20+27+06
03.Bwired - 06
04.Snelvuur - 20+27+06
05.Esteban - 20+27+06
06.Rualblas - 20+27+06
07.Lennart - 20+27+06
08.Rklootwijk - 20+27+06
09.Edwin2008 - 06
<s>10.DJF3-2 - 20</s>
11.JayBee - 20+27+06
12.Herbus - 06
13.RDNZL - 20+06
14.Zebrafilm - ?
<s>15.Mdamen - 27+06</s>
<s>16.Mgizmo - 06</s>
17.Ewassink - 20+06
18.Henk - 06
19.Vivaldi - 06
20.Lempens - 06
21.Bert
<s>Degene die een '?' achter hun naam hebben staan geef even precies aan wanneer je wel/niet kunt. Degene waarbij al wat staat check aub even of het klopt.</s>
<s><s>De dag waarop de meeste mensen kunnen zal de dag zijn die we uitkiezen.</s></s>
Ciao,
Esteban
<s>
Ik wil dus voorstellen (indien er genoeg interesse is) om 20 februari, 27 februari of 6 maart met z'n allen wat te gaan eten/drinken in Utrecht.</s>
<b>Update:</b> Het is nu officieel en iedereen die zich heeft aangemeld kan in z'n agenda vastleggen: 6 maart in Utrecht. We beginnen om 19h00 en rond 20h00 gaan we eten. Locatie horen jullie zodra deze bekend is.
De volgende mensen kunnen komen op:
01.Chak - 20+27+06
02.Digit - 20+27+06
03.Bwired - 06
04.Snelvuur - 20+27+06
05.Esteban - 20+27+06
06.Rualblas - 20+27+06
07.Lennart - 20+27+06
08.Rklootwijk - 20+27+06
09.Edwin2008 - 06
<s>10.DJF3-2 - 20</s>
11.JayBee - 20+27+06
12.Herbus - 06
13.RDNZL - 20+06
14.Zebrafilm - ?
<s>15.Mdamen - 27+06</s>
<s>16.Mgizmo - 06</s>
17.Ewassink - 20+06
18.Henk - 06
19.Vivaldi - 06
20.Lempens - 06
21.Bert
<s>Degene die een '?' achter hun naam hebben staan geef even precies aan wanneer je wel/niet kunt. Degene waarbij al wat staat check aub even of het klopt.</s>
<s><s>De dag waarop de meeste mensen kunnen zal de dag zijn die we uitkiezen.</s></s>
Ciao,
Esteban
D&D Domotica en Dineren?
Leuk.
mag ook Utrecht zijn.

mag ook Utrecht zijn.
D&D Domotica en Dineren?
Ik heb de Domoticadag dit jaar gemist terwijl ik het jaar daarvoor juist het in levende lijve aspect erg leuk vond, dus noteer mij ook maar!
D&D Domotica en Dineren?
Leuk!
- Snelvuur
- Forum Moderator
D&D Domotica en Dineren?
utrecht is wat centraler denk ik.. gok ook zo dat vrijdag avond een voorkeur heeft..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
D&D Domotica en Dineren?
Prachtig [:)] Utrecht is idd misschien slimmer, laten we dat maar doen. Geven anderen mensen ook de voorkeur aan vrijdagavond?
D&D Domotica en Dineren?
Leuk idee!! Ik ga voor de vrijdag.
gr Ruud
gr Ruud
D&D Domotica en Dineren?
Count me in!
Lennart
Lennart
D&D Domotica en Dineren?
Utrecht en vrijdagavond zijn OK. Leuk!
Rene.
Rene.
D&D Domotica en Dineren?
vrijdag is meestal ok. wel graag goed kunnen parkeren 

D&D Domotica en Dineren?
@Chak: wel ook graag goed bereikbaar met het OV... 

D&D Domotica en Dineren?
Lijk me gezelliger om ergens een leuk tent te zoeken waar je kan kletsen en daarnaast nog ff wat kan eten en drinken. Zo'n wok paleis is egenlijk meer een (vr)eetschuur. Of zie ik dat verkeerd.
gr Ruud
gr Ruud
D&D Domotica en Dineren?
Mallejan is inderdaad een Wok tent wel de beste van heel Europa.
voordeel is dat ze veel ruimte hebben en door dat je veel loopt heb je meer en beter contact met iedereen.
een restaurant in binnenstad van Utrecht/den Bosch is gezelliger maar ruimt is heel beperkt en je kan heel slecht parkeren.
het was maar een voorstel..als er andere ideen zijn...
@lennart..volgens mij is het redelijk bereikbaar..
voordeel is dat ze veel ruimte hebben en door dat je veel loopt heb je meer en beter contact met iedereen.
een restaurant in binnenstad van Utrecht/den Bosch is gezelliger maar ruimt is heel beperkt en je kan heel slecht parkeren.
het was maar een voorstel..als er andere ideen zijn...
@lennart..volgens mij is het redelijk bereikbaar..
D&D Domotica en Dineren?
DJF3-2 komt ook zo te horen. Dus dan zijn we nu met 10 man.
@lennart: Bereikbaar met het OV is ook voor mijzelf een vereiste
Mallejan is op zich een goed idee wat betreft de hoeveelheid ruimte, maar voegt bijna 40mins toe aan reistijd met het OV. Ik wil graag voor idereen proberen, voor zover mogelijk, de reistijd rond een 1h-1.5h te houden. Dus laten we eerst even kijken of in en om het centrum niet een betere optie te vinden is voor 15-20 man.
Wat betreft parkeren, dat is een probleem in iedere grote stad, OV heeft daarom misschien de voorkeur? ;P
Voor parkeergelegenheid in Utrecht neem hier even een kijkje:
http://www.parkerenindestad.nl/utrecht/ ... recht.html
http://www.youropi.com/nl/utrecht/artic ... utrecht-48
Chak hoe is het parkeren in de jaarbeurs?
@lennart: Bereikbaar met het OV is ook voor mijzelf een vereiste

Mallejan is op zich een goed idee wat betreft de hoeveelheid ruimte, maar voegt bijna 40mins toe aan reistijd met het OV. Ik wil graag voor idereen proberen, voor zover mogelijk, de reistijd rond een 1h-1.5h te houden. Dus laten we eerst even kijken of in en om het centrum niet een betere optie te vinden is voor 15-20 man.
Wat betreft parkeren, dat is een probleem in iedere grote stad, OV heeft daarom misschien de voorkeur? ;P
Voor parkeergelegenheid in Utrecht neem hier even een kijkje:
http://www.parkerenindestad.nl/utrecht/ ... recht.html
http://www.youropi.com/nl/utrecht/artic ... utrecht-48
Chak hoe is het parkeren in de jaarbeurs?