D&D Domotica en Dineren?
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
D&D Domotica en Dineren?
Ik ben er ook! Gezellig!
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
D&D Domotica en Dineren?
Het is jammer dat je niet je domotica systeem mee zou kunnen nemen want ik zou graag zien wat anderen allemaal op domoticagebied doen en/of hebben verzonnen.
Maar met een avondje praten kan je natuurlijk ook al veel wijzer worden.
Maar met een avondje praten kan je natuurlijk ook al veel wijzer worden.
D&D Domotica en Dineren?
Misschien een beetje of topic, maar misschien is het dan ook handig om een soort smoelen boek in het leven te roepen.
En nee die niet op de site te zetten, maar onder de vaste kern uitdelen. We zien elkaar te weinig om namen en gezichten bij elkaar te combineren.
Gr Ruud
En nee die niet op de site te zetten, maar onder de vaste kern uitdelen. We zien elkaar te weinig om namen en gezichten bij elkaar te combineren.
Gr Ruud
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
D&D Domotica en Dineren?
En de echte namen bij de nicknames....
- Snelvuur
- Forum Moderator
D&D Domotica en Dineren?
ja ik ga niet met een naambordje rondlopen hoor..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
D&D Domotica en Dineren?
Zo kinderachtig al die nicknames;-)
Rene.
Rene.
D&D Domotica en Dineren?
@Snelvuur: Ah weer de naambordjes discussie, shhhhhhhhh dadelijk hoort wifi je, lol 
Ik denk dat niet iedereen zit te wachten op een fotoboek o.i.d. Van de mensen die komen kennen de meeste elkaar ook al. Aangezien het nu naar verwachting wat kleinschaliger(?) zal zijn kent idereen sowieso iedereen wel aan het einde van de avond.

Ik denk dat niet iedereen zit te wachten op een fotoboek o.i.d. Van de mensen die komen kennen de meeste elkaar ook al. Aangezien het nu naar verwachting wat kleinschaliger(?) zal zijn kent idereen sowieso iedereen wel aan het einde van de avond.
D&D Domotica en Dineren?
Bedacht mij te laat dat de vrijdag met het verkeer wellicht niet zo handig is. Vanuit het groningse land wordt het in de spits ondoenlijk. Mijn deelname hangt dus om praktische redenen een tikkie af van het tijdstip.
- Snelvuur
- Forum Moderator
D&D Domotica en Dineren?
vrijdag is iig beter dan elke andere dag wat betreft file, als je zeg 19:00 daar b.v. dan denk ik dat de meeste het wel kunnen redden.. en dan 20:00 eten ofzo.. ik zeg maar wat geks..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
D&D Domotica en Dineren?
damn, dan zit ik in oostenrijk. veel plezier 

D&D Domotica en Dineren?
Goed idee! Wel jammer dat het precies de vrijdagen van de krokusvakantie zijn. Ook ik sta dan op de ski's (of sta in de file).
Idee om het een weekje eerder/later te doen?
Idee om het een weekje eerder/later te doen?
- RDNZL
- Forum Moderator
D&D Domotica en Dineren?
Wil er ook wel bij zijn, maar zit in de week van de 23e in Centerparcs, is al besloten welke week?
Groet,
Ron.
Wil ook best wel DomotiGa draaiend meenemen op mijn eeepc'tje, maar de interfaces en sensoren moet ik helaas thuis laten. [:o)]
Groet,
Ron.
Wil ook best wel DomotiGa draaiend meenemen op mijn eeepc'tje, maar de interfaces en sensoren moet ik helaas thuis laten. [:o)]
D&D Domotica en Dineren?
Volgens mij ben ik rond die tijd in NL en dan graag van de partij.
gr uit de woestijn bij Swakopmund, Namibie.
Bastiaan
gr uit de woestijn bij Swakopmund, Namibie.
Bastiaan
D&D Domotica en Dineren?
He Bastiaan hoe krijg je het voor elkaar met de tamtam op internet.
D&D Domotica en Dineren?
Carnaval 2009: zaterdag 22 t/m dinsdag 24 februari.