verleidelijk idd, maar voor nu doe ik gewoon 1tje.. ik ken mezelf een beetje, voordat ik het weet wordt ik lennart part 2 met 300 uitverkoop dingen alhoewel ik eigenlijk ook al aardig wat heb..
Ik heb er ook maar een besteld. Nog niet helemaal zeker wat ik er mee wil doen, maar een 7" touchscreen kan een leuke uitbreiding op de domotica worden. Heb toch wel wat argwaan.. een gozer van een jaar of 16 die dit soort dingen organiseert. Maar goed.. voor dit geld wil ik het risico wel lopen. En als het goed bevalt wellicht een tweede erbij (er komt vast nog wel een ronde).
mjah hij werkt samen met die martin, crewmember, niet dat dat voor mij veel zegt, maar ach.. leeftijd hoeft niet alles te zeggen. Het ziet er verzorgt uit en zolang ik niet teksten als "VeT CoOlE ShIt" zie dan lijkt het me geen n00b
Gebeurd regelmatig op de site. Product komt ook uit een EU land, dus geen BTW of invoeringstax. Wel interessant voor zijn IB, maar als het goed is dat nihil extra.
bij 20k gaan banken je nog niet bellen.. je moet het forum is lezen is wel grappig. Zit er iemand die zit te flippen dat ie niet zijn eigen setje software krijgt voor macos (omdat ze 1x wilde doen en dan gewoon online zetten) best grappig..
Edwin, dat zal in ieder geval niet op SK gebeuren. Hij wordt ook ondersteunt en zal geen verdere acties mogen doen op SK tegelijkertijd. SK is voorgekomen uit inkoopacties.net. Ze hebben veel geleerd van mensen die snel geld wilden verdienen (als er ipods aangeboden werden gingen er bij veel mensen bellen rinkelen) of het systeem als marktplaats wilden misbruiken.