HStouch screenshot-thread
Rien,
Ik kan zo even niet terug vinden wat je bedoeld..
kan je het laten zien?
Update
Gevonden..ik zat in een verkeerde object.
het is inderdaad een leuke optie.
Ik kan zo even niet terug vinden wat je bedoeld..
kan je het laten zien?
Update
Gevonden..ik zat in een verkeerde object.
het is inderdaad een leuke optie.
Ik heb mijn schermen weer omgegooid na een tip van Rien.
ipv van de status balk geef ik via kleur en tekst de status weer.
Alarm tekst heb ik ook veranderd en de devices ondergebracht in de juiste ruimte.
Als er een alarm is het duidelijk zichtbaar
ook gelijk juiste tekst erbij, beweging, deur open etc.
[img]uploaded/Chak/200911421339_beneden2.gif[/img]
ipv van de status balk geef ik via kleur en tekst de status weer.
Alarm tekst heb ik ook veranderd en de devices ondergebracht in de juiste ruimte.
Als er een alarm is het duidelijk zichtbaar
ook gelijk juiste tekst erbij, beweging, deur open etc.
[img]uploaded/Chak/200911421339_beneden2.gif[/img]
Ziet er steeds mooier en proffesioneler uit !!!!
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar persoonlijk vind ik hem wat 'drukker' worden; de vorige vond ik mooier. Sommige info vind ik ook niet echt nuttig. Maar het toont wel goed wat er allemaal mogelijk is met HST!
Daar heb je wel gelijk in Robert.
op de 17" scherm zal het straks minder druk zijn...(daar kijk ik toch een beetje naar uit)
Ik wil proberen per ruimte/vertrek te werken en alles vermelden wat van toepassing is...Rookmelder is puur als er een storing is dat je dan snel kan zien.
Zithoek is een beetje te vol door luxaflex controle..maar het werkt wel.
Ik heb op dit moment 12 verschillende schermen.
muziek, tv, kids, boven, apparatuur, Hifi, internet, klimaat, cameras..en nog paar voor diverse ruimtes
Bouw ervan is zo eenvoudig totaal niet vergelijkbaar met pronto of Jon00 control.
op de 17" scherm zal het straks minder druk zijn...(daar kijk ik toch een beetje naar uit)
Ik wil proberen per ruimte/vertrek te werken en alles vermelden wat van toepassing is...Rookmelder is puur als er een storing is dat je dan snel kan zien.
Zithoek is een beetje te vol door luxaflex controle..maar het werkt wel.
Ik heb op dit moment 12 verschillende schermen.
muziek, tv, kids, boven, apparatuur, Hifi, internet, klimaat, cameras..en nog paar voor diverse ruimtes
Bouw ervan is zo eenvoudig totaal niet vergelijkbaar met pronto of Jon00 control.
17", ja daar kan je wel wat op kwijt
En ja, soms is het ook een heel persoonlijke keuze tussen aan de ene kant tig schermen en je rot zoeken en aan de andere kant meer gecomprimeerd op minder schermen weergeven van alle info. Zeker bij iemand als jij, die zoveel te tonen heeft!
Ik heb ook al wel eens zitten denken om iets met plattegronden van de woning te doen. Dat lijkt me nl. erg intuitief werken, zeker voor de meer incidentele gebruikers.

Ik heb ook al wel eens zitten denken om iets met plattegronden van de woning te doen. Dat lijkt me nl. erg intuitief werken, zeker voor de meer incidentele gebruikers.
Het blijft een leuke hobby..en heeft niks meer met comfort, veiligheid of wat dan ook te maken....JUST BECAUSE WE CAN gehalte is hier ook erg hoog
Ik heb een behoorlijke collectie visonic devices bij die ik nog moet installeren.
en nog de wensen lijst voor 2009.
paar schermen met plattegronden ga ik zeker ook maken..
Ik heb een behoorlijke collectie visonic devices bij die ik nog moet installeren.
en nog de wensen lijst voor 2009.
paar schermen met plattegronden ga ik zeker ook maken..
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
<br />Bouw ervan is zo eenvoudig totaal niet vergelijkbaar met pronto of Jon00 control.
<br />Bouw ervan is zo eenvoudig totaal niet vergelijkbaar met pronto of Jon00 control.
Ja dat is waar maar ook met beperkingen van een browser.
het blijft iets trager.
het blijft iets trager.
Hm, dat is waar ik hinkel echter op 2 benen. Een is een ipaq en de ander is een palm treo. Wat zij gemeenschappelijk hebben is een internet browser echter java is het struikelblok. Voor ipaq heb ik een freesource implementatie gevonden en voor palm os is er ooit een java licentie geweest.
Als je Jon00 wilt gebruik dan is de beste optie een Nokia N8XX
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
Hey Chak,
Leuke oplossing van die veranderende text ipv statusbalken.
De knoppen blijven echt mooi (nog bedankt)en het is inderdaad goed te zien wat er allemaal kan. Ik doe altijd veel tips van je op maar ben toch meer van verschillende schermen. Ik vraag me alleen af waar je knoppen zitten om naar een ander scherm te gaan.
(een kritische noot: De knoppen van de dimmer sliders vind ik in vergelijk met de rest wat grof/groot. Die zou ik wat minder hoog maken.)
Maar verder petje af wat jij al allemaal uit HS touch haalt.
Leuke oplossing van die veranderende text ipv statusbalken.
De knoppen blijven echt mooi (nog bedankt)en het is inderdaad goed te zien wat er allemaal kan. Ik doe altijd veel tips van je op maar ben toch meer van verschillende schermen. Ik vraag me alleen af waar je knoppen zitten om naar een ander scherm te gaan.
(een kritische noot: De knoppen van de dimmer sliders vind ik in vergelijk met de rest wat grof/groot. Die zou ik wat minder hoog maken.)
Maar verder petje af wat jij al allemaal uit HS touch haalt.
Ik ben inmiddels ook met HStouch aan het stoeien. Maar als ik [$SCRIPT=&hs.DeviceValue("[4")] gebruik om de temperatuur weer te geven krijg ik een waarde zonder komma. 20,1 is dan 201
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Gebruik [$SCRIPT=&hs.DeviceValue("[4")/10]
Succes...
Succes...
@JayBee
Rechts onder in heb ik een kleine huisje
Als ik daarop klik schuift een menu in beeld wat deels over de actuele beeld wordt gezet.
Hier kan ik dan de selectie maken.
Over de dimmers heb je gelijk...Esteban heeft ze gemaakt eerst was de verhouding goed door iets grotere toetsen die ik gebruikte.
Esteban..als je ze iets kleiner kan maken heel graag
Rechts onder in heb ik een kleine huisje
Als ik daarop klik schuift een menu in beeld wat deels over de actuele beeld wordt gezet.
Hier kan ik dan de selectie maken.
Over de dimmers heb je gelijk...Esteban heeft ze gemaakt eerst was de verhouding goed door iets grotere toetsen die ik gebruikte.
Esteban..als je ze iets kleiner kan maken heel graag