Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro
Ik heb interesse.
Rene.
Rene.
Hengelo of all places, is er wellicht een mogelijkheid iets centraler in het land?
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
- Snelvuur
- Forum Moderator
hengelo, dat is 2 1/2 uur rijden om er smorgens te zijn.. en 2 1/2 uur terug, dan lees ik de pdf wel door
desalnietmin een goed initiatief.
// Erik (binkey.nl)

// Erik (binkey.nl)
Hengelo...my town
vanaf Utrecht 130 Km is goed te doen.
Ik heb interesse..beetje afhankelijk wanner
vanaf Utrecht 130 Km is goed te doen.
Ik heb interesse..beetje afhankelijk wanner
Ik heb 'nu' ook wel interesse.
wellicht kan ik mijn cursus op 27/1 omzetten?
Ik doe mee!!
Gr Ruud
ps misschien carpoolen vanaf Utrecht?
Gr Ruud
ps misschien carpoolen vanaf Utrecht?
Heel goed geregeld Henk! Ik heb al een PMIX35, dus helaas voor mij gaat het voorbij.
Nt nieuw op dit forum maar nu al besmet
Graag wil ik mij ook aanmelden voor dit mooie aanbod van Holec. In m'n nieuwe huis gaat een hoop geautomatiseerd worden en dit is een mooie manier om meer kennis te vergaren.
Met vriendelijke groet,
Alexander

Met vriendelijke groet,
Alexander
Ik heb ook interresse. Heb vroeger een eigen zaak gehad en ook xanura geinstaleerd. Gebruik het nu voor mijn eigen huis en wil graag de nieuwe mogelijkheden leren.
Nog een paar dagen tot we de sleutel krijgen van ons nieuwe paradijsje waar we gaan starten met Xanura.
Ik wil graag deze cursus bijwonen, moet ik mij aanmelden bij Henk?
Ik wacht jullie reactie af.
Michel
Ik wil graag deze cursus bijwonen, moet ik mij aanmelden bij Henk?
Ik wacht jullie reactie af.
Michel
Ik heb ook interesse en doe graag mee!
Bij wie meld ik mij aan, Henk?
Bij wie meld ik mij aan, Henk?
Heren,
Leuk om te zien dat er interesse is voor deze cursus en dat het minimale aantal van 8 deelnemers wel gehaald zal worden.
Eaton geeft de voorkeur om het in Hengelo te doen - ze hebben daar de cursus faciliteiten en de demo woning. We gaan zeker carpoolen vanaf Utrecht en in de spits is Utrecht-Hengelo sneller dan Utrecht-Amsterdam
Ik overleg met Eaton in maart twee dagen en kom dan terug om te kijken of iedereen kan en welke dag het dan wordt. Ja ik regel de inschrijvingen en ook de betaling (via mijn BV - dus formele factuur kan ik regelen) - bespaart Eaton wat administratieve rompslomp
Iedereen weet dat de PMIX35 voor dezelfde prijs (als de cursusprijs) ook op Internet te koop is en iedereen heeft dan toch interesse om deze cursus te volgen ?
Bedoeling is om de cursus interactief te houden - gelegenheid voor veel vragen en o.a zal ik wat vertellen over toepassingen en hoe ik de HCB intensief toepast. Verder als er verzoeken zijn voor bepaalde onderwerpen dan hoor ik die wel. Kortom een leuke en informatieve dag met niet alleen informatie over de Xanura productlijn.
Henk
Leuk om te zien dat er interesse is voor deze cursus en dat het minimale aantal van 8 deelnemers wel gehaald zal worden.
Eaton geeft de voorkeur om het in Hengelo te doen - ze hebben daar de cursus faciliteiten en de demo woning. We gaan zeker carpoolen vanaf Utrecht en in de spits is Utrecht-Hengelo sneller dan Utrecht-Amsterdam
Ik overleg met Eaton in maart twee dagen en kom dan terug om te kijken of iedereen kan en welke dag het dan wordt. Ja ik regel de inschrijvingen en ook de betaling (via mijn BV - dus formele factuur kan ik regelen) - bespaart Eaton wat administratieve rompslomp
Iedereen weet dat de PMIX35 voor dezelfde prijs (als de cursusprijs) ook op Internet te koop is en iedereen heeft dan toch interesse om deze cursus te volgen ?
Bedoeling is om de cursus interactief te houden - gelegenheid voor veel vragen en o.a zal ik wat vertellen over toepassingen en hoe ik de HCB intensief toepast. Verder als er verzoeken zijn voor bepaalde onderwerpen dan hoor ik die wel. Kortom een leuke en informatieve dag met niet alleen informatie over de Xanura productlijn.
Henk
hoi henk. Ik heb bij eaton het verzoek gedaan om mijn cursusdag (27/01) evt te verplaatsen maar daar nog niets op gehoord.