Xanura Home Cursus incl. PMIX35 voor 175 euro
Prima initiatief! Helaas kon ik alleen op 4 maart en niet op 6 maart. Je kunt mij dus jammer genoeg van de lijst afhalen.
ik zou volgende keer ook wel willen. misschien dat het dan in Hengelo kan.
Henk,
Bedankt voor alles en ik kijk uit naar 6 maart.
Gr. Robert-Jan
Bedankt voor alles en ik kijk uit naar 6 maart.
Gr. Robert-Jan
HEnk,
Ik heb je zojuist bevestig voor 6 maart, maar zie dat deze cursus inmiddels volzit.
Komt er een vervolg op 11 maart?
Ik hoor graag van jouw.
Grtz. Michel
Ik heb je zojuist bevestig voor 6 maart, maar zie dat deze cursus inmiddels volzit.
Komt er een vervolg op 11 maart?
Ik hoor graag van jouw.
Grtz. Michel
Heren,
Er wordt overwogen om een tweede cursusdag op 11 maart te organiseren - graag wil ik weten voor wie het niet veel uitmaakt of 6 maart of 11 maart graag een reply of stuur me een Email .
Op 6 maart kunnen we wat later beginnen en doorgaan tot 5 uur om de overbrugging naar het avondprogramma te verkleinen ...
Henk
Er wordt overwogen om een tweede cursusdag op 11 maart te organiseren - graag wil ik weten voor wie het niet veel uitmaakt of 6 maart of 11 maart graag een reply of stuur me een Email .
Op 6 maart kunnen we wat later beginnen en doorgaan tot 5 uur om de overbrugging naar het avondprogramma te verkleinen ...
Henk
vwb cursus aanvangst tijd lijkt mij dat prima. Geeft mij ook iets meer tijd om er te komen zonder dat ik echt vroeg op moet.
Wellicht gemist maar wat zijn de cursustijden geworden?
Wellicht gemist maar wat zijn de cursustijden geworden?
Heren,
Leuk om te zien dat er zoveel interesse is voor deze cursus. Er komen twee cursusdagen en wel op 6 en 11 maart er zijn 18 inschrijvingen en er kunnen ook weer nieuwe inschrijvingen gedaan worden
Er moet echter wel wat geschoven worden dus als 11 maart ook in orde is laat het me dan weten - graag dat ca. 3-4 deelnemers overstappen. Degene die 's avonds deelnemen blijven natuurlijk op 6 maart staan.
Als er interesse is voor carpooling neem dan onderling contact op en ja dan moet er geregeld worden dat het dezelfde cursusdag wordt.
Avond Dag Naam bwired Locatie
11 frank Noord Holland
? Francois Veldhoven
x 6 vivaldi Den Bosch
x 6 lennart Hilversum
? lempens Weert
? rjvanes Tilburg
? wifi Bunnik
? connect Roermond
x 6 rualblas Rijswijk
x 6 edwin2008 Noordwijk
x 6 rklootwijk Almere
x 6 Chak Nieuwegein
? clc Stadskanaal
? robTdeboer Amersfoort
11 blackbird Kampen
11 michelr Utrecht
11 Michel? Purmerend
6+11 Henk Houten
Henk
Leuk om te zien dat er zoveel interesse is voor deze cursus. Er komen twee cursusdagen en wel op 6 en 11 maart er zijn 18 inschrijvingen en er kunnen ook weer nieuwe inschrijvingen gedaan worden
Er moet echter wel wat geschoven worden dus als 11 maart ook in orde is laat het me dan weten - graag dat ca. 3-4 deelnemers overstappen. Degene die 's avonds deelnemen blijven natuurlijk op 6 maart staan.
Als er interesse is voor carpooling neem dan onderling contact op en ja dan moet er geregeld worden dat het dezelfde cursusdag wordt.
Avond Dag Naam bwired Locatie
11 frank Noord Holland
? Francois Veldhoven
x 6 vivaldi Den Bosch
x 6 lennart Hilversum
? lempens Weert
? rjvanes Tilburg
? wifi Bunnik
? connect Roermond
x 6 rualblas Rijswijk
x 6 edwin2008 Noordwijk
x 6 rklootwijk Almere
x 6 Chak Nieuwegein
? clc Stadskanaal
? robTdeboer Amersfoort
11 blackbird Kampen
11 michelr Utrecht
11 Michel? Purmerend
6+11 Henk Houten
Henk
Henk, wat mij betreft mag het 6 of 11 zijn. Geen voorkeur.
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
Henk,
Alleen al het feit dat er inmiddels 3 paginas aan besteed zijn, geeft al aan dat het veel werk is. Dank voor je inspanningen! Ik zie er erg naar uit.
Wie-o-wie wil met mij meerijden. Ik rij een lease auto dus over benzinekosten gaan we het niet hebben. Ik kom uit de Noord-Kop en rij , samen met Michel Konz (Purmerend), via Houten naar Hengelo (zo kom je nog eens ergens [:D])
Groet, Frank
Alleen al het feit dat er inmiddels 3 paginas aan besteed zijn, geeft al aan dat het veel werk is. Dank voor je inspanningen! Ik zie er erg naar uit.
Wie-o-wie wil met mij meerijden. Ik rij een lease auto dus over benzinekosten gaan we het niet hebben. Ik kom uit de Noord-Kop en rij , samen met Michel Konz (Purmerend), via Houten naar Hengelo (zo kom je nog eens ergens [:D])
Groet, Frank
ahum. ik ben er ook de avond bij en voor de goede orde, het is noordwijk in groningen. Foutje is zomaar 200km 

Henk graag op 6 Maart en ik kom uit Limburg heb bedrijfswagen dus 1 iemand kan/mag mee rijden. Graag zou ik de fasekoppelaar FKX40 in kombinatie met DAIX 12 behandeld zien. En de koppeling van een touch screen hier zullen ze wel voorbeelden van hebben.
Henk,
Ik blijf graag op 6 maart staan. Dat komt mij het beste uit.
Gr.
Robert-Jan
Ik blijf graag op 6 maart staan. Dat komt mij het beste uit.
Gr.
Robert-Jan
Henk Ik blijf graag ook op 6 maart..
Enver
Enver
6 maart is ook voor mij de beste optie.
@Henk
Ik kan alleen op 6 maart.
Ik kan alleen op 6 maart.