@Henk, Edwin: Ik heb de Xanura cursus thread de afgelopen dagen niet meer gevolgd maar ik zag net dat hij flink gegroeid is.

Ik denk ook dat er veel pas rond/na 19h00 zullen verschijnen (ikzelf incluis) aangezien meerdere mensen die dag waarschijnlijk gewoon moeten werken. Wat betreft de locatie deze wil ik graag in het centrum houden ivm de eerder genoemde redenen in deze thread. Tenzij een paar mensen zich willen opofferen en als 'taxi' willen fungeren voor de mensen die met het OV komen. (van Station Houten naar waar we afspreken)
Van Utrecht Centraal naar Houten met de trein is maar 8 mins extra dus dat is wel te doen. Voor de mensen die met de auto komen maakt het niet echt veel uit kwa tijd, voor zover ik zo kan zien.
Welk restaurant we heen gaan ben ik nog over in dubio. Ik zat eerst aan de Colonie in het centrum te denken maar zodra je met meer dan 15 man bent zijn er beperkingen en de kaart die je dan krijgt beviel me niet. Ik was van plan eind deze week even wat te gaan zoeken aangezien ik dan toch in UT ben. Mochten we het verplaatsen naar Houten dan lijkt de van der valk me een ok plan.
Ciao,
Esteban