Mediamarkt vandaag 19% korting

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Post Reply
Lennart
Member
Member

Post by Lennart »

Mediamarkt heeft (alleen) vandaag een actie: je hoeft (zogenaamd) de BTW niet te betalen => 19% korting. De actie geldt o.a. op laptops en netbooks.

Als je toch al van plan was een low power HA server aan te schaffen (eventueel met schermpje en UPS in de vorm van een netbook), is dit misschien wel een mooi moment.

De 19% moet je overigens met een korreltje zout nemen: soms is het wat meer, soms is het wat minder.

Zo was de Toshiba NB100 netbook (9", Atom 270, 1Gb, 120Gb) in Utrecht EUR 310,- i.p.v. EUR 399,- Ook waren de Acer Aspire 150 modellen en een enkele netbook van Packard Bell en MSI op voorraad en met een soortgelijke korting verkrijgbaar.

Lennart
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Ruud »

Wel even opletten dat de prijs per Mediamarkt ook flink kan verschillen. Als 2 filialen in een straal van 10km van elkaar zitten zijn de prijzen wel gelijk.
Aanbieding zijn meestal gelijk, in de rest van de prijzen kan een flink verschil zitten.

Ruud

ps bij een aanschaf van een bepaald type lg Plasma tv zat er tussen Rotterdam en Den Haag 150 Euro verschil. Bij navraag hoorde ik dat de filiaaleigenaren zelf hun prijsbeleid bepalen
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Post by Alexander »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rualblas</i>
ps bij een aanschaf van een bepaald type lg Plasma tv zat er tussen Rotterdam en Den Haag 150 Euro verschil. Bij navraag hoorde ik dat de filiaaleigenaren zelf hun prijsbeleid bepalen
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Correct. Mediamarkt is een francise organisatie, waarbij de DGA'ers van de BV zelf de tarieven mag bepalen. Die straal is overigens niet correct. Tussen Rotterdam Alexander en Rotterdam Centrum kan wel degelijk een verschil zitten. Je mag weer wel de producten terugbrengen bij een ander filiaal.
Edwin2008
Advanced Member
Advanced Member

Post by Edwin2008 »

@mgizmo. Heb je mijn mailtje ontvangen?
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Post by Alexander »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by edwin2008</i>
<br />@mgizmo. Heb je mijn mailtje ontvangen?

Ja, ik maak het zo snel mogelijk over. Gisteren geen tijd gehad om je mail even behoorlijk te beantwoorden.
Edwin2008
Advanced Member
Advanced Member

Post by Edwin2008 »

geen punt.
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Ruud »

Missen we wat in dit topic??
we worden nieuwsgierig

gr Ruud

ps of was het persoonlijk? dan was het of topic.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mgizmo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by edwin2008</i>
<br />@mgizmo. Heb je mijn mailtje ontvangen?

Ja, ik maak het zo snel mogelijk over. Gisteren geen tijd gehad om je mail even behoorlijk te beantwoorden.
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”