Leuk artikel in het AD .... wordt het niet tijd dat er een lady-bijeenkomst voor onze partners wordt georganiseerd ?
Dat ze ontdekken dat er soortgenoten zijn die ook gebukt gaan onder domotica en kunnen vertellen dat midden in de zomer de electrische deken aangaat ....... en wellicht te horen krijgen dat het ergens anders nog veeeeel erger is.
Henk,
Hier is er steun voor een dergelijke dag..
Artikel komt verder niet online dacht ik...(wel inde archief van AD)
Ik heb een gescande versie...zal zo online zetten.,
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Henk</i>
<br />Ik heb vandaag een info pakket en de factuur opgestuurd naar de volgende personen - graag checken of het is aangekomen
Heb je betaling inderdaad ontvangen ....... begin volgende week maak ik pas de namen bekend van de wanbetalers .......... (nou zal eerst nog een persoonlijk Emailtje sturen)
denk wel dat het interessant wordt zodat een breed gebied van domotica aan bod komt - zowel professioneel / installatie / domotica markt / onderwijs / zorg ... ik neem nog wel wat spullen mee om te besnuffelen ...