Kaku heeft mij wakker gebeld om 1:50uur
Moderator: Ruud
Afgelopen nacht werd ik wakker gebeld door de kaku bel.
niemand voor de deur en ook geen log in Homeseer,
iemand anders ooit dit probleem gehad met Kaku?
niemand voor de deur en ook geen log in Homeseer,
iemand anders ooit dit probleem gehad met Kaku?
Ooit, in het begin, maar gelukkig niet 's nachts. 
De buren hadden er ook 1, dus huiscode aangepast en daarna nooit meer last.

De buren hadden er ook 1, dus huiscode aangepast en daarna nooit meer last.
Was het niet de FedEx man mt de Albatron 7" touchscreens ?
--

--

Hi Enver,
Ik heb het ook 1 keer gehad, niet 's nachts maar wel de hele tijd tot ik de kaku-modules eruit trok. Vervolgens even een dagje eruit gelaten en onder dezelfde huiscode weer ingestoken. Daarna geen problemen meer gehad.
Lennart
Ik heb het ook 1 keer gehad, niet 's nachts maar wel de hele tijd tot ik de kaku-modules eruit trok. Vervolgens even een dagje eruit gelaten en onder dezelfde huiscode weer ingestoken. Daarna geen problemen meer gehad.
Lennart
- b_weijenberg
- Forum Moderator
Het is aan te bevelen om de HomeEasy HE306EU te gebruiken.
Als je de extended address code op de Output dev. pagina op een random waarde hebt gezet heb je geen last dat buren jouw bel kunnen activeren.
Als je de extended address code op de Output dev. pagina op een random waarde hebt gezet heb je geen last dat buren jouw bel kunnen activeren.
Bert,
Begrijp ik goed dat ik de bestaande Kaku modules als HomeEasy kan opnemen?
Ik heb 3 modules waarvan 2 dezelfde adres hebben als de druktoets..zie gaan buiten homeseer om
derde gaat via homeseer met een vertraging van 1 seconden.
@Wifi Albatron komt aanvliegen...
Begrijp ik goed dat ik de bestaande Kaku modules als HomeEasy kan opnemen?
Ik heb 3 modules waarvan 2 dezelfde adres hebben als de druktoets..zie gaan buiten homeseer om
derde gaat via homeseer met een vertraging van 1 seconden.
@Wifi Albatron komt aanvliegen...
- b_weijenberg
- Forum Moderator
De KAKU modules gebruiken adreswieltjes en die hebben het risico dat de buren dezelfde code gebruiken. Deze modules moet je als ARC CHIME configureren en de drukknop als X10 device.
De UK HE306 gebruikt de AC codes en moet als AC CHIME geconfigureerd worden. De drukknop is een Input dev.
De HE306EU gebruikt de HE EU codes en moet als HE EU CHIME geconfigureerd worden. De drukknop is een Input dev.
De UK HE306 gebruikt de AC codes en moet als AC CHIME geconfigureerd worden. De drukknop is een Input dev.
De HE306EU gebruikt de HE EU codes en moet als HE EU CHIME geconfigureerd worden. De drukknop is een Input dev.
Afgelopen nacht is het weer mis gegaan...rond 5:00 uur ging de kaku bel weer af
Je zou haast gaan denken aan statische electriciteit (onweer afgelopen nacht)
Gaat die alleen s'nachts of ook soms overdag af?
<font color="yellow"><font size="1">(voor de lol broeken: Als het niet de bedoeling is)</font id="size1"></font id="yellow">
<font color="yellow"><font size="1">(voor de lol broeken: Als het niet de bedoeling is)</font id="size1"></font id="yellow">
Heb het ook wel eens overdag gehad.
Ik zit te denken om mijn gewone bel weer te kaan gebruiken en de Kaku zender aan de huidige bel te gaan koppelen.
iemand die dit heeft gedaan?
Ik zit te denken om mijn gewone bel weer te kaan gebruiken en de Kaku zender aan de huidige bel te gaan koppelen.
iemand die dit heeft gedaan?
mijn tante heeft dit probleem ook gehad met de oude bel deze had ze toen aan de andere kant van de woonkamer gezet en was overal vanaf.
Maar zelf tuis heb ik gewoon een KaKu module voor de voeding gehangen en deze op het kanaal gezet van de knop van de bel.
Werkt goed en gaat ook af als de telefoon gaat (instelling in domotica software)
Heb de voeding volledig aangesloten op de bel zonder tussen knopjes enz
en de voeding zonder tussenkomst van extra schakelaars op een aan/uit van KaKu
Maar zelf tuis heb ik gewoon een KaKu module voor de voeding gehangen en deze op het kanaal gezet van de knop van de bel.
Werkt goed en gaat ook af als de telefoon gaat (instelling in domotica software)
Heb de voeding volledig aangesloten op de bel zonder tussen knopjes enz
en de voeding zonder tussenkomst van extra schakelaars op een aan/uit van KaKu
Ik heb een gewone bel buiten hangen met twee draadjes naar binnen
hierop heb ik nu de kaku module hangen.
hierop heb ik nu de kaku module hangen.