PMIX35
Moderator: Ruud
PMIX35
Ben overgegaan van cm15pro naar pmix35 de (cm15 was stuk)
Maar krijg de pmix35 niet goed ingesteld
In windows apparaatbeheer zie ik dit: (CP2102 USB to UART Bridge Controller com 4)
In homeseer: ACT TI103 com 4 hspi_ti103.ocx 2.0.0.5 Interface OK
Poortinstellingen: Bits per seconde 19200
Databits: 8
Pariteit: geen
Stopbits: 1
Datatransportbesturing : geen
Wat moet ik verder nog invullen
Maar krijg de pmix35 niet goed ingesteld
In windows apparaatbeheer zie ik dit: (CP2102 USB to UART Bridge Controller com 4)
In homeseer: ACT TI103 com 4 hspi_ti103.ocx 2.0.0.5 Interface OK
Poortinstellingen: Bits per seconde 19200
Databits: 8
Pariteit: geen
Stopbits: 1
Datatransportbesturing : geen
Wat moet ik verder nog invullen
PMIX35
TI103: Unable to communicate with TI103. Check if port defined or cable connected.
24-6-2009 20:20:29 COM Plugin Error Error initializing X10 Interface: ERROR: Unable to communicate with TI103
Deze melding zie ik in de log
24-6-2009 20:20:29 COM Plugin Error Error initializing X10 Interface: ERROR: Unable to communicate with TI103
Deze melding zie ik in de log
PMIX35
En als je het programma van Xanura gebruikt werkt het dan wel om de lampen aan en uit te zetten?
Dit programma moet je wel eerst afsluiten voordat je homeseer opstart. Omdat er maar 1 programma tegelijk toegang heeft tot een seriele poort.
Dit programma moet je wel eerst afsluiten voordat je homeseer opstart. Omdat er maar 1 programma tegelijk toegang heeft tot een seriele poort.
PMIX35
Knipperen de lampjes onderin het scherm wel ? (dus dat hij verbinding heeft).
Je zou eens kunnen proberen om de PMIX35 op nieuw te installeren, door in de devicemanger van windows de PMIX te verwijderen, en daarna opnieuw naar hardware zoeken.
Je zou eens kunnen proberen om de PMIX35 op nieuw te installeren, door in de devicemanger van windows de PMIX te verwijderen, en daarna opnieuw naar hardware zoeken.
PMIX35
Ja je moet het adres selecteren, daarna op de knop adres klikken, daarna kun je een commando geven bijvoorbeeld ON.
Je moet eigenlijk na iedere opdracht weer op adres klikken en daarna weer een nieuw commando geven.
Je moet eigenlijk na iedere opdracht weer op adres klikken en daarna weer een nieuw commando geven.
PMIX35
Vreemd, je zegt dus dat de xanura software op de laptop wel verbinding heeft, en hij dus ook signalen door geeft, alleen dat deze niet aankomen, bij de marmitek modules. Deze marmitek module heb je in hetzelfde stopcontact geplaatst als de PMIX35. Je gebruikt de juiste letter code, en cijfer code. Je zend eerst het adres en daarna het commando.
Werkt een afstandbediening (als je die hebt) wel op de modules ?
Werkt een afstandbediening (als je die hebt) wel op de modules ?