Pakketgegevens verwerkt door In-/Uitklaringsinstantie Wacht
- Willem4ever
- Global Moderator
(DUTCH)
AMSTERDAM,
NL 26/06/2009 7:37 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / AFLEVERING GEWIJZIGD
26/06/2009 7:15 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Ik heb dus een pakketje in de bovenstaande staat voor meer als een dag nu en UPS levert dus niet af ook al ligt het in de auto. Dit is de eerste keer dat me dit overkomt. Het is een express zending en dit wordt altijd netjes binnen 3 dagen vanuit de US naar Nederland gestuurd. Iemand nog tips uit wellicht eigen ervaring.
AMSTERDAM,
NL 26/06/2009 7:37 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / AFLEVERING GEWIJZIGD
26/06/2009 7:15 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Ik heb dus een pakketje in de bovenstaande staat voor meer als een dag nu en UPS levert dus niet af ook al ligt het in de auto. Dit is de eerste keer dat me dit overkomt. Het is een express zending en dit wordt altijd netjes binnen 3 dagen vanuit de US naar Nederland gestuurd. Iemand nog tips uit wellicht eigen ervaring.
yep. in mijn geval betekende het dat de douane een steekproef aan het nemen was en dat mijn pakketje de pineut was. zorgde toen voor enekele dagen vertraging. lijkt een beetje op een rdw steekproef bij een apk. enige wat toen hielp was geduld...
- Willem4ever
- Global Moderator
Kwam jouw pakketje ook via UPS ?
En om aan de feest vreugde toe te voegen zou het ook nog wel eens kunnen betekenen dat je invoer rechten gaat betalen:
http://www.douane.nl/particulier/intern ... en-01.html
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
http://www.douane.nl/particulier/intern ... en-01.html
Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
Pakketjes moet je nooit op gaan wachten, vaak gaat het redelijk rap... maar soms duurt het een eeuwigheid. (vooral met USPS/TNT)
Zo heb ik 2maanden geleden wat speakers en geluid voor mijn bootje gekocht via ebay in de us. UPS was er met een dag of 10
terwijl het pakketje via usps pas deze week is binnen gekomen.
In de meeste gevallen is je pakketje wel met 3 dagen in nederland,
maar zoals met UPSP/TNT kan dat inklaren wel eens onredelijk lang duren.
Beste oplossing, gewoon even bellen met ups en niet je zelf gaan lopen frustreren in onwetendheid. Het kan best zijn dat bijvoorbeeld de faktuur er niet bij zit of er iets anders is wat voor hun een verwerkings probleem geeft.
Zo heb ik 2maanden geleden wat speakers en geluid voor mijn bootje gekocht via ebay in de us. UPS was er met een dag of 10
terwijl het pakketje via usps pas deze week is binnen gekomen.
In de meeste gevallen is je pakketje wel met 3 dagen in nederland,
maar zoals met UPSP/TNT kan dat inklaren wel eens onredelijk lang duren.
Beste oplossing, gewoon even bellen met ups en niet je zelf gaan lopen frustreren in onwetendheid. Het kan best zijn dat bijvoorbeeld de faktuur er niet bij zit of er iets anders is wat voor hun een verwerkings probleem geeft.
- Willem4ever
- Global Moderator
Al gebeld met de leverancier en de UPS hub in Nederland. Volgens UPS misten er geen gegevens. Ik ga maandag nog eens bellen.
Het enige is dat ik in een vrij korte tijd 3 x iets besteld bij deze club (digikey) Tot nu toe was het er altijd in 3 werkdagen. Het is een laag bedrag, dus de kosten kunnen nooit hoog zijn.
http://www.douane.nl/particulier/intern ... l#P88_6061
Het heeft een waarde van 65 euro, dus alleen BTW
Het enige is dat ik in een vrij korte tijd 3 x iets besteld bij deze club (digikey) Tot nu toe was het er altijd in 3 werkdagen. Het is een laag bedrag, dus de kosten kunnen nooit hoog zijn.
http://www.douane.nl/particulier/intern ... l#P88_6061
Het heeft een waarde van 65 euro, dus alleen BTW

- Snelvuur
- Forum Moderator
Als je de super versie van ups neemt, ik had wat besteld op een donderdag middag (in de us) en het was er vrijdag in de middag. (goed het koste ook belachelijk veel, maar ik kon geen andere opties aanvinken op de site) (dit was ook inclusief invoer belasting erop)
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by willem4ever</i>
<br />Kwam jouw pakketje ook via UPS ?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ja. Indertijd bestelde wij heel erg veel losse orders in de us en dit werd allemaal via ups geleverd. Regelmatig bleef er een pakket steken en kwam later ivm controles. Inmiddels hebben we hier een magazijn en komt dit minder vaaak voor.
edit. nog ff nagekeken. vroeger via fedex nu via ups
<br />Kwam jouw pakketje ook via UPS ?
Ja. Indertijd bestelde wij heel erg veel losse orders in de us en dit werd allemaal via ups geleverd. Regelmatig bleef er een pakket steken en kwam later ivm controles. Inmiddels hebben we hier een magazijn en komt dit minder vaaak voor.
edit. nog ff nagekeken. vroeger via fedex nu via ups
- Willem4ever
- Global Moderator
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by snelvuur</i>
<br />Als je de super versie van ups neemt, ik had wat besteld op een donderdag middag (in de us) en het was er vrijdag in de middag. (goed het koste ook belachelijk veel, maar ik kon geen andere opties aanvinken op de site) (dit was ook inclusief invoer belasting erop)
// Erik (binkey.nl)
Dit kost 18 euro of gratis wanneer de order boven de 65 euro is. Met uitzondering van de laatste keer is het maandag avond besteld, wo voor 12 uur in huis. Dus binnen 48 uur ...
<br />Als je de super versie van ups neemt, ik had wat besteld op een donderdag middag (in de us) en het was er vrijdag in de middag. (goed het koste ook belachelijk veel, maar ik kon geen andere opties aanvinken op de site) (dit was ook inclusief invoer belasting erop)
// Erik (binkey.nl)
Dit kost 18 euro of gratis wanneer de order boven de 65 euro is. Met uitzondering van de laatste keer is het maandag avond besteld, wo voor 12 uur in huis. Dus binnen 48 uur ...
- Willem4ever
- Global Moderator
Het is gisteren vrijgegven, zomaar opeens, zonder reden. Vanuit de US (de leverancier) werd mij gemeldt dat het pakketje was gevonden ... Gewoon UPS die iets was kwijtgeraakt ....