Na een nieuwe instalatie van homeseer 2.0.0.66 ging ik via updater nieuwe cm11 driver downloaden. Staat er een nieuwe versie homeseer updater 2.3.0.0 . Dus nieuw dacht ik, echter na de update en herstart blijkt dat dit nog steeds 2.0.0.66 te zijn. Dus iets klopt er niet. Iemand er iets over gelezen?
m.v.g. Ruud
nieuwe versie homeseer???
Moderator: Ruud
laatste Homeseer versie is 2.2.066
wat je kan downloaden is niet Homeseer zelf maar een instal proces.
er is wel een nieuwe BETA versie via het forum te downloaden.
2.2.135
maak wel eerst een Backup.
Als je niet gebruik maakt van HStouch of zwave kan je beste nog even wachten op de officile versie.
wat je kan downloaden is niet Homeseer zelf maar een instal proces.
er is wel een nieuwe BETA versie via het forum te downloaden.
2.2.135
maak wel eerst een Backup.
Als je niet gebruik maakt van HStouch of zwave kan je beste nog even wachten op de officile versie.
ik heb inderdaad 2.2.0.66 en heb alvast hstouch gekocht.
Scheelt weer 100 euro, echter nog niet in gebruik.
Is die beta wel stabiel? Heb trouwens in de 2.2.0.66 toch ook wel wat rare dingen gezien.
Popup laat een device zien die aan gaat en in het statusveld zie je dat ook na een refresh niet.
Scheelt weer 100 euro, echter nog niet in gebruik.
Is die beta wel stabiel? Heb trouwens in de 2.2.0.66 toch ook wel wat rare dingen gezien.
Popup laat een device zien die aan gaat en in het statusveld zie je dat ook na een refresh niet.
Beta 135 werkt goed ik ben nog geen gekke dingen tegen gekomen..
maar wel wat klachten van mensen dat er niks meer werkte na de update..backup is wel belangrijk
Zwave concept is behoor;ijk veranderd..als je dat gebruikt heeft het wel wat aandacht nodig om weer goed werken te krijgen.
maar wel wat klachten van mensen dat er niks meer werkte na de update..backup is wel belangrijk
Zwave concept is behoor;ijk veranderd..als je dat gebruikt heeft het wel wat aandacht nodig om weer goed werken te krijgen.
Volgens mij is het wel degelijk een nieuwe release. http://board.homeseer.com/showthread.php?t=132080
Ja nieuwe release is 2.3.0.0 release datum 13 nov.
Het hogere getal geeft aan dat het alweer een stap verder zou moeten zijn dan de beta.
Bastiaan

Het hogere getal geeft aan dat het alweer een stap verder zou moeten zijn dan de beta.
Bastiaan

Bastiaan, Ruud
Jullie hebben het helemaal gelijk het is de echte versie 2.3.0.0
hij werkt hier nu ook ..
na de download volg instructies.
stop Homeseer
ga naar folder homseer 2/update installer.
run update applicatie
Jullie hebben het helemaal gelijk het is de echte versie 2.3.0.0
hij werkt hier nu ook ..

na de download volg instructies.
stop Homeseer
ga naar folder homseer 2/update installer.
run update applicatie