Foutmelding en opslaan van wijzigingen

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
Jeroen Bartels
Advanced Member
Advanced Member

Post by Jeroen Bartels »

Ik krijg al heel lang de volgende foutmelding bij het opstarten en afsluiten van Homeseer: 29-9-2009 20:37:33 - Error - Delete (EventConditions) 2 Error: Kan geen gegevens verwijderen uit de opgegeven tabellen.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb ook vaak het probleem dat wijzigingen die in in mijn devices doorvoer niet opgeslagen worden. Ik weet dat je na een wijziging 5 minuten moet wachten met een restart maar zelfs als ik de volgende dag HS pas netjes afsluit en opnieuw opstart zijn de wijzigingen weer ongedaan gemaakt.
Ik heb via de RFXcom tab de device type en device name van een output device gewijzigd. De volgende dag staan ze wederom weer op de oude waarden (na afsluiten en herstart) Iemand een idee wat dit is? Ik vind het ook wel apart dat de foutmelding in het nederlands is.
Digit
Global Moderator
Global Moderator

Post by Digit »

Ik heb die foutmelding ook, maar draai op een Engelstalig OS en zie de melding in het engels.
Dat de foutmelding in het NL is kan worden verklaard doordat je OS ook Nederlands is.
De foutmelding wordt door het OS opgehoest en door HS overgenomen.
Vergelijkbaar met "File not found" vs "Bestand niet gevonden" als je een dir doet vanuit een dosbox.

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by TANE »

Dit is een fout in een event zonder actie..gfa je events na en kijk of ze allemaal een actie hebben.
vanaf versie 2.3.055 is het probleem opgelost dacht ik.

<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”