Homeseer pro 2.4
Moderator: Ruud
Homeseer pro 2.4
Iemand al ervaring met deze final release?
Ruud
Ruud
Homeseer pro 2.4
Installatie liep vlekkeloos. Ik had eigenlijk maar 1 issue en dat is dat mijn roku soundbridges niet meer als speaker client werkten. Ik heb vanochtend op mijn beide Soundbridges een firmware refresh gedaan en nu werkt het ineens weer.
Homeseer pro 2.4
Werkt de RFXCOM Beta plugin ook op de 2.4 versie?
Homeseer pro 2.4
Er is direct een update uitgekomen: 2.4.0.1.
Ik weet niet wat hierin is aangepast.
Ik weet niet wat hierin is aangepast.
Homeseer pro 2.4
Rfxcom beta plugin werkt prima met de laatste versie
Ik heb ook zitten zoeken wat de veranderingen in 2.4.0.1 zijn.
Net HS bijna 10 keer herstart om alles bij te werken.
HS- 2.4.01
Rfxcom 14.0.0.39
en ik zie dat ik nog niet klaar ben...laatste versie van Itunes maar gelijk installeren.
Playlist had soms bijna 30 seconden nodig om te starten...is opgelost.
<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
Twitter http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... tane.nl/wp</font id="size1">
Ik heb ook zitten zoeken wat de veranderingen in 2.4.0.1 zijn.
Net HS bijna 10 keer herstart om alles bij te werken.
HS- 2.4.01
Rfxcom 14.0.0.39
en ik zie dat ik nog niet klaar ben...laatste versie van Itunes maar gelijk installeren.
Playlist had soms bijna 30 seconden nodig om te starten...is opgelost.
<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
Twitter http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... tane.nl/wp</font id="size1">
-
- Advanced Member
Homeseer pro 2.4
Ik heb net de nieuwe versie geinstalleerd.
Helaas wist ik niet hoe je een upgrade moest doen, en heb de fout gemaakt om dit via de updater te doen. Dat gaat niet.
Het downloaden gaat via de homeseersite. Het installeren ging ook prima. Verder voor een beginner als ik, geen problemen gehad of gezien.
Er is nu wel de mogelijkheid om de Aeon labs Z-stick te koppelen aan homeseer voor zwave.
Dat is een volgende stap voor mij.
Mvgr Wim [:)] [;)]
Helaas wist ik niet hoe je een upgrade moest doen, en heb de fout gemaakt om dit via de updater te doen. Dat gaat niet.
Het downloaden gaat via de homeseersite. Het installeren ging ook prima. Verder voor een beginner als ik, geen problemen gehad of gezien.
Er is nu wel de mogelijkheid om de Aeon labs Z-stick te koppelen aan homeseer voor zwave.
Dat is een volgende stap voor mij.
Mvgr Wim [:)] [;)]
Homeseer pro 2.4
Heb voor het eerst maar eens een update gedraaid voor Homeseer. Update ging prima, geen foutmeldingen en alles draaid goed.....
Echter zit ik nu weer in trail modes en registreren met mijn huidige HS2 licentie wordt niet geaccepteerd???
Iemand een antwoord hierop??, heb al ff gezocht op het Homeseer forum maar dat lijkt zoeken naar een speld in een hooiberg en Homeseer zelf reageerd niet op mail..
Echter zit ik nu weer in trail modes en registreren met mijn huidige HS2 licentie wordt niet geaccepteerd???
Iemand een antwoord hierop??, heb al ff gezocht op het Homeseer forum maar dat lijkt zoeken naar een speld in een hooiberg en Homeseer zelf reageerd niet op mail..
Homeseer pro 2.4
@ Uriel: heb je wel de juiste installer gekozen? (wellicht heb je de HSPRO updater en een HS2 licentie o.i.d.?)
John
John
Homeseer pro 2.4
Heb de juiste installer gedownload; HS2update. Heb ook een HS2 licentie. Heb voor de zekerheid nog eens even mijn gegevens op gevraagd via mail en krijg diegene welke ik heb geprobeerd via de mail, dat zijn ook mijn licenties.
Homeseer pro 2.4
Deze thread gaat over Homeseer Pro 2.4. Even voor alle duidelijkheid: Heb je een HS2 install of een HS Pro install?
EDIT: Zag pas later dat je al een reply had gezonden..
EDIT: Zag pas later dat je al een reply had gezonden..
Homeseer pro 2.4
Als een registratie met je licentie niet geaccepteerd wordt zou ik een helpdeskticket indienen.