Xtreamer plugin
Moderator: RdP
Re: Xtreamer plugin
Thank you.. Ik zie ook een "Xtreamer Pro".
Is dat een betere optie?
Is dat een betere optie?
Last edited by Noel on Sat Apr 03, 2010 9:31 am, edited 1 time in total.
--
Maak nu je eigen video bericht online.
Anyone interested in time travel meet me here last Thursday!!
ıɟ ʇ,uɐɔ noʎ buıɥʇʎuɐ ʇɹɐʇs ɹǝʌǝu
Wat bedoel je precies met request ?? Heb je de afstandbediening functies al via de webinterface bekeken. Zorg wel dat je de laatste firmware gebruikt..
Ik heb de mogelijkheden van de AB via de web interface bekeken, maar ik heb nog niet ontdekt hoe ik met een http post kan opvragen welke film er nu afspeelt (en de speelduur etc)?
Ik draai overigens op de laatste fw
Groet
Jeff
Re:
Ben het helemaal eens met Enver, maar zie voor de verschillen http://www.xtreamer.net/xtreamerpro/compare.aspxTANE wrote:Pro versie van de xtreamer is krachtig als NAS. Video gedeelte is gelijk. De vraag is heb je het voor over om een apparaat in je woonkamer te hebben die zo veel meer herrie maakt
/Rien
Rien
Ik ben dit weekend niet thuis, dus ik kan het even niet voor je opzoeken maar het zit er toch echt. IEts van nowplaying.php dacht ik.Jeffke wrote:Wat bedoel je precies met request ?? Heb je de afstandbediening functies al via de webinterface bekeken. Zorg wel dat je de laatste firmware gebruikt..
Ik heb de mogelijkheden van de AB via de web interface bekeken, maar ik heb nog niet ontdekt hoe ik met een http post kan opvragen welke film er nu afspeelt (en de speelduur etc)?
Ik draai overigens op de laatste fw
Groet
Jeff
/Rien
Rien
Enver & Rien,
Ik heb er net een besteld (niet de pro versie). Bedankt voor de info.
En nu weer On topic.
Ik heb er net een besteld (niet de pro versie). Bedankt voor de info.
En nu weer On topic.
--
Is het ooit duidelijk geworden of er een "wake up on lan" functie voor de Xtreamer is?
Dit zou ideaal zijn voor een homeseer plugin. Je kan dan iedere Xtreamer in je huis voledig besturen via het netwerk.
Mijn Xtreamers staan standaard uit en ik heb geen centraal IR systeem. Hierdoor moet ik toch altijd gebruik maken van de afstandbediening.
Ik ben benieuwd je ervaringen met het maken van een plug-in. Ben je door één van de masterclasses begonnen, of zelf in het diepe gesprongen?
Succes met de plug-in.
Willem-Bram
Dit zou ideaal zijn voor een homeseer plugin. Je kan dan iedere Xtreamer in je huis voledig besturen via het netwerk.
Mijn Xtreamers staan standaard uit en ik heb geen centraal IR systeem. Hierdoor moet ik toch altijd gebruik maken van de afstandbediening.
Ik ben benieuwd je ervaringen met het maken van een plug-in. Ben je door één van de masterclasses begonnen, of zelf in het diepe gesprongen?
Succes met de plug-in.
Willem-Bram
Hi Willem-Bram,glabbeek wrote:Is het ooit duidelijk geworden of er een "wake up on lan" functie voor de Xtreamer is?
Succes met de plug-in.
Willem-Bram
De chipset ondersteund geen WOL, dus dit is niet op te lossen door een firmware update. Helaas

Ik ben in het diepe gesprongen vwb de plug-in. Ik verwacht eind van de week iets te hebben wat getest kan worden door een aantal mensen (zoveel mensen zullen er overigens niet zijn met een Xtreamer en HS). Ik wilde gewoon weer eens iets programmeren en dit leek me leuk en ook nog een beetje nuttig....
/Rien
Rien
Mocht ik kunnen helpen dan hoor ik het wel.
Willem-Bram
Willem-Bram
Je kan ook gebruik maken van Wok(aku)De chipset ondersteund geen WOL, dus dit is niet op te lossen door een firmware update. Helaas
Bram
Dat moet je even verder verklaren? Dit zegt mij niks.....AshaiRey wrote:Je kan ook gebruik maken van Wok(aku)De chipset ondersteund geen WOL, dus dit is niet op te lossen door een firmware update. Helaas
Rien
- Jeroen Bartels
- Advanced Member
Wake on Kaku:AshaiRey wrote:Je kan ook gebruik maken van Wok(aku)De chipset ondersteund geen WOL, dus dit is niet op te lossen door een firmware update. Helaas

@RdP: KaKu = Klik aan Klik uit....
**Jeroen**
klote... Ik heb net een paar weken de Mede8er in huis. (wat trouwens een perfect apparaat is) .. komt daar dan ook ooit nog een plug-in voor?... 

Moet ik me nu heel dom voelenJayBee wrote:Wake on Kaku:AshaiRey wrote:Je kan ook gebruik maken van Wok(aku)De chipset ondersteund geen WOL, dus dit is niet op te lossen door een firmware update. Helaas![]()
@RdP: KaKu = Klik aan Klik uit....

Waarschijnlijk bestaat er dan ook:
WoP = Wake on PlugWise
WoX = Wake on X10
WoZ = Wake on Zigbee

Rien