Hi,
Ik erger me al een poosje aan, maar had nog geen tijd om er goed naar te kijken. Ik heb namelijk het probleem dat er 8 van de 10 keer niks gebeurd als ik via mijn iPhone op een button klik om naar een ander scherm te gaan. Het home scherm laadt altijd goed, maar daarna kan ik meestal niks meer.
Ik heb overigens hetzelfde probleem op mijn iPad, als ik hetzelfde project deploy daar naar toe.
Geen idee wat ik fout doen en soms werkt het gewoon wel(maar meestal niet)
Iemand enig idee wat dit kan zijn ??
Alvast bedankt,
Rien
Probleem met HSTouch op de iPhone
- Snelvuur
- Forum Moderator
Re: Probleem met HSTouch op de iPhone
Ik weet niet of dit probleem al opgelost was, maar zo ie zo voor de ipad had ik al een issue met orientatie (landscape/portrait)
Zie http://board.homeseer.com/showthread.ph ... 854&page=2
Komt er op neer dat je voor de ipad eerst de orientatie op "both" moet zetten, dan kan je in de properties rechts van je scherm op landscape zetten, dan zet je hem weer terug in project defaults naar landscape. Dan werken je screens wel.
Zie http://board.homeseer.com/showthread.ph ... 854&page=2
Komt er op neer dat je voor de ipad eerst de orientatie op "both" moet zetten, dan kan je in de properties rechts van je scherm op landscape zetten, dan zet je hem weer terug in project defaults naar landscape. Dan werken je screens wel.
// Erik (binkey.nl)
IK ben wel iets verder met troubleshooting. Het komt het meeste voor als ik naar een bepaald scherm ga. Ik heb geen idee, wat er fout is aan dat scherm maar goed.
Ik heb ook even de procedure die jij me aangaf uitgevoerd, dus wie weet help dat ook. Het is nu iig werkbaar en gaat het heel af en toe nog fout.
Gr,
Rien
Ik heb ook even de procedure die jij me aangaf uitgevoerd, dus wie weet help dat ook. Het is nu iig werkbaar en gaat het heel af en toe nog fout.
Gr,
Rien
Rien
Rien er is een optie om debug aan te zetten in de HStouch server plugin en dan alle communicatie te zien tussen je device en de server in de log.
Misschien helpt het met fout zoeken.
(weet nu even niet uit mijn hoofd waar en hoe)
gr Bastiaan
Misschien helpt het met fout zoeken.
(weet nu even niet uit mijn hoofd waar en hoe)
gr Bastiaan
Ik ben er inmiddels uit, maar niet opgelost.
Zie http://board.homeseer.com/showthread.ph ... to=newpost
HStouch stuurt updates van alle devices naar de HST clients, zodra ze wijzigen. Ook van devices die helemaal niet door de HST client gebruikt worden. Met trage verbindingen is dit dus een probleem
Ik gebruikte bijvoorbeeld BLLAN, wat bijna elke 2-3 seconden de up of down time van alle gedefinieerde LAN devices update, maar ook temperatuur sensors, motion sensors en plugwise wordt zeer regelmatig geupdate.
Het issue is bekend bij HS, maar ik verwacht niet op korte termijn een oplossing eerlijk gezegd.
Maar goed, ik weet nu iig waar het aan ligt en heb wat timers (waar mogelijk) opgehoogd, zodat het nu enigszins werkbaar is.
Gr,
Rien
Zie http://board.homeseer.com/showthread.ph ... to=newpost
HStouch stuurt updates van alle devices naar de HST clients, zodra ze wijzigen. Ook van devices die helemaal niet door de HST client gebruikt worden. Met trage verbindingen is dit dus een probleem
Ik gebruikte bijvoorbeeld BLLAN, wat bijna elke 2-3 seconden de up of down time van alle gedefinieerde LAN devices update, maar ook temperatuur sensors, motion sensors en plugwise wordt zeer regelmatig geupdate.
Het issue is bekend bij HS, maar ik verwacht niet op korte termijn een oplossing eerlijk gezegd.
Maar goed, ik weet nu iig waar het aan ligt en heb wat timers (waar mogelijk) opgehoogd, zodat het nu enigszins werkbaar is.
Gr,
Rien
Rien
Eigenlijk zou HS een soort SIP achtig subscription model moeten gebruiken
Heb 250 devices met behoorlijknwat activiteit maar had nog niet van dit probleem gehoord.