Document feeder scanner

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Document feeder scanner

Post by Snelvuur »

We hadden het er ooit over, kwam deze toevallig tegen..

http://www.nowthatsit.nl/?i=11026

69 euro voor een HP scanjet.
// Erik (binkey.nl)
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Re: Document feeder scanner

Post by Alexander »

Netjes, vraag alleen is omdat het gebruikte spullen zijn of je geen miskoop doet door bijv gebruiksporen.
Alexander
Edwin2008
Advanced Member
Advanced Member

Post by Edwin2008 »

vooral nietjes zijn berucht.
** edwin **
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Ruud »

Ik ken deze winkel erg goed en ze verkopen geen rotzooi.
Enne ik ken de winkel alleen als klant ;-)
Ruud (rualblas)
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Ik heb er ook wel eens wat besteld. Nooit problemen gehad.
// Erik (binkey.nl)
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Post by Alexander »

Nou vooruit mensen, ik heb hem besteld. Zakelijk gebruik.
Alexander
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

ben benieuwd, ik heb zelf al zo'n super brother alles in 1 wapsieflapsie ding, die doet eigenlijk tja, alles.. maar dat is niet in het hobby prijsklasse als dit, hier neem je nog de gok wel op :)
// Erik (binkey.nl)
Lempens
Member
Member

Post by Lempens »

En hoe zit het met de met de dubbelzijdige automatische documentinvoer.

Is het dan zo dat hij automatisch een blaadje wat aan 2 zijde bedrukt is doet scannen? Of is dat slechts een droom.
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Die van mij doet dat wel, maar volgens mij zouden die van HP dat ook moeten doen, daarvoor zijn ze gemaakt normaliter.
// Erik (binkey.nl)
Lempens
Member
Member

Post by Lempens »

Snelvuur wrote:Die van mij doet dat wel, maar volgens mij zouden die van HP dat ook moeten doen, daarvoor zijn ze gemaakt normaliter.
Ja om in te scannen zijn ze gemaakt, maar normaal zit er maar aan 1 kant een scan gedeelte, dus zal hij het papier er 2 keer langs moeten halen (automatisch). Of aan 2 kanten een scanner hebben zitten.
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

ja idd, doet ie bij mij ook.. slikt het papiertje in, draait om um ;)
// Erik (binkey.nl)
Alexander
Global Moderator
Global Moderator

Post by Alexander »

Ik ben ook benieuwd, omdat ik een Canon DR-2050c heb, die een scanner aan beide kanten heeft. Papiertje hoeft er dus 1 maal doorheen. Nadeel is alleen een verticale feeder.
Alexander
DJF3
Advanced Member
Advanced Member

Post by DJF3 »

Wie heeft dus precies deze scanner (gekocht bij NowThat'sIT?)

Ben ook al een tijd op zoek naar een (professionele) scanner met ADF.. Voor deze prijs kan je het bijna niet laten. Het gaat wel om gebruikte modellen.

Verder zoekende kom ik redelijk negatieve reviews tegen over dit model. De handleiding heeft het NIET over A4 maar alleen over het Amerikaanse Letter format.

DJ
iamjwk
Starting Member
Starting Member

Post by iamjwk »

eind verleden jaar ook op zoek geweest naar een goede scanner die ook dubbelzijdig kon scannen zonder dat papier continue vast zou komen te zitten etc. Je komt dan uit op de professionele Epson, Fuji of HP scanners. Het is erg lastig om uit te zoeken of een scanner 1 dan wel 2 zijden kan scannen zonder dat je papiertje zelf mag omdraaien. Vaak moest ik de handleiding doornemen om achter de waarheid te komen omdat de brochures/websites mij achterlieten met hoop onduidelijkheid.

Qua prijs/functionaliteit en ervaring die anderen hadden kwam ik bij Brother uit. Was nu niet direct het merk waar ik aan zou denken, maar de Brother DCP-9045CDN is een kleurenlaserjet + duplex scanner + netwerkprinter die wel werkt (bij canon kwam ik erachter dat men alleen maar problemen had met netwerkverbinding, bij bepaalde hp modellen had men weer problemen met papierdoorvoer etc.). En als domotica freak gaat je hart toch weer sneller kloppen als via ingebouwde webserver alles in te stellen is. Daarnaast kan deze scanner wel rechtstreeks naar pc's in netwerk scannen, terwijl dit bij andere merken/types vaak alleen naar een ftp server is.

Tot nu toe goede ervaringen met scannen; zelfs tijdschrift blaadjes gaan er zonder problemen doorheen; scant zo 50-70 paginas dubbelzijdig zonder haperingen. Apparaat heeft mij toen rond de 550 euro gekost. Dus relatief goedkope en goedwerkende duplex scanner met gratis een kleurenlaserprinter erbij. Het is wel een grote doos op bureau, maar staat bij ons op een zolderkamer en stoort mij niet; ziet er uit als een professionele bedrijfsprinter.

Jan-Willem
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Snelvuur »

Ik heb ze grotere broertje denk ik.. de brother MFC-9840CDW, slikt denk ik wel een blaadje of 50 in dubbelzijdig per keer.. reden dat ik deze wilde hebben toen destijds is dat je hem de scan gelijk naar een ftp site kan laten o.i.d. dus als ik iets inscan, zeg ik gewoon "scan naar thuis" en dan maakt hij er netjes een pdf van en zet hij hem op mijn nas.
// Erik (binkey.nl)
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”