Vlak ook zeker de canon scanners niet uit!
Let er ook op of de scanner bv als twain benaderbaar is. Soms kan het scandeel alleen via fabrikant eigen software worden gebruikt.
Verder hebben sommige modellen ook een beperking tav het maximaal aantal gebruikers.
De brother MFC-9840CDW is een pareltje (nee geen aandelen) wordt incl handige software geleverd en werkt gewoon goed. De eerdere modellen hadden de hikkel dat hij soms niet uit standby kwam maar met de laatste firmwareupdate is dat ook opgelost.
Document feeder scanner
Re: Document feeder scanner
** edwin **
- Snelvuur
- Forum Moderator
// Erik (binkey.nl)
Is ook aardig, maar ik was meer opzoek naar een kleine oplossing. Het mooiste zou zijn een brievenbus formaat, zodat ik deze in de meterkast deur zou kunnen maken, en alle post die binnen komt en belangrijk is, gelijk door de scanner halen. Zodat ik hem per mail krijg, en dan een paar knopjes om de gebruiker te selecteren.
De HP scanner binnen, nog niet aangesloten. Hij heeft wel in de zon gestaan of in een rokershok want hij is vergeeld waar het donkergrijs hoort te zijn. Het zal wel de zon zijn, want het is niet overal. Ruikt wel een beetje muf, maarja.
Morgen even testen.
Morgen even testen.
Alexander