Heb hier een collega die heeft een ptz gekocht, maar zijn "waf" factor thuis wil dat niet hebben. Dus heeft hij deze 214 ptz te koop. Dus dacht zetten we hem hier op het forum, kijken of er nog wat mensen zijn voordat hij anders naar marktplaats ofzo gaat.
Ziet er nog prima uit, werkt gewoon etc etc.. info te vinden op google.com uiteraard.
Anyways, vraagprijs is 600 euro.
Axis 214 PTZ
- Snelvuur
- Forum Moderator
Axis 214 PTZ
// Erik (binkey.nl)
Re: Axis 214 PTZ
Ooit zou ik een camera willen hebben voor in de kinderkamer, maar 600 euro vind ik echt te veel. Niet omdat het niet waard zou zijn, maar ik vind het het niet waard. Punt waarom ik reageer is wel dat ik het grappig vind; ik kan niet met een apparaat van 600 euro binnenkomen en het risico lopen dat het niet geaccepteerd wordt
Zijn een aantal members hier nu rijk of ben ik zo arm?
anyways, nice cam!

Zijn een aantal members hier nu rijk of ben ik zo arm?

anyways, nice cam!
Alexander
Die camera is van een collega van een member 

- Snelvuur
- Forum Moderator
Ja en de reden dat hij weg gaat is omdat hij niet "geaccepteerd" was bij hem thuis.. hij had al die tijd tegen zijn vrouw gezegd dat het mijn camera was.. duh 

// Erik (binkey.nl)
Dus je collega doet aan eenzijdige boekhouding.
Het verhaal komt mij bekent voor, ik ken ook iemand die tegen zijn vrouw zegt dat het van andere mensen is.
Het verhaal komt mij bekent voor, ik ken ook iemand die tegen zijn vrouw zegt dat het van andere mensen is.
Axis 214-PTZ M/V
Mazzel dat die vrouw niet zegt dat die man van een ander is.......
Dan wil je die camera meteen verkopen

Dan wil je die camera meteen verkopen

Best regards, Verkenner