Touchscreen VB interface
Moderator: Ruud
Re: Touchscreen VB interface
Iets meer informatie is wel handig. Bedoel je in HStouch?
get, je hebt gelijk.
Is via HStouch op een albatron.
Tekst vak met daarin de url. Volgens mij is die zonder wolkjes waar de regen zit maar heeft iemand ook een linkje met de 5 daagse voorspelling incl buien gevonden. Plaatje van NL heeft weinig zin zonder buien
Ik weet wel ongeveer hoe nederland er van boven gezien uitziet...
Is via HStouch op een albatron.
Tekst vak met daarin de url. Volgens mij is die zonder wolkjes waar de regen zit maar heeft iemand ook een linkje met de 5 daagse voorspelling incl buien gevonden. Plaatje van NL heeft weinig zin zonder buien

** edwin **
Dan is het eigenlijk meer een vraag voor het HStouch gedeelte van het forum.
In HStouch is het iig mogelijk om een animatiekaartje te hebben. Je kunt het bijv loaden in een 'webbrowser window'. Het kan zijn dat je een eigen HTML file moet schrijven (die je bijv in je HS html dir zet) om dingen te kunnen tweaken zodat het precies is zoals jij wilt en het plaatje mee aan te roepen. Die HTML roep je dan aan vanuit HStouch. Of dit echter ook werkt op HStouch winCE weet ik niet.
In HStouch is het iig mogelijk om een animatiekaartje te hebben. Je kunt het bijv loaden in een 'webbrowser window'. Het kan zijn dat je een eigen HTML file moet schrijven (die je bijv in je HS html dir zet) om dingen te kunnen tweaken zodat het precies is zoals jij wilt en het plaatje mee aan te roepen. Die HTML roep je dan aan vanuit HStouch. Of dit echter ook werkt op HStouch winCE weet ik niet.
dank. Ik ga verder zoeken. Vraag ontstond doordat ik dacht dat het linkje incl wolkjes was die niet werden weergegeven op de albatron echter via die url zitten helemaal geen wolkjes. Wat dan het nut is van kaartje nl boven de voorspelling .....
** edwin **
Ik heb op mijn touchscreen wel degelijk wolkjes... (geen HSTouch)
vreemde is dat als ik http://gratisweerdata.buienradar.nl/radar.php in een browser opvraag heb ik wel wolkjes maar in de designer niet, en ook niet op de albatron. Begint te lijken op foutje van mijn kant om het plaatje op een HStouch scherm weer te geven. Wellicht ergens een andere parameter al zou ik zo 123 niet weten welke. Heb standaar text vak met bij imgurlnormal http://gratisweerdata.buienradar.nl/radar.php
** edwin **
Wellicht "IsVideo" "True" ?
ik wist dat ik iets vergat
Helpt om een image blok ipv text blok te nemen. Tenminste voor de windows client. Windows ce helaas niet. Geen wolkjes animatie.

** edwin **
Een text blok werkt ook als je een URL paste in het vakje 'Text'.
tja maar dat lost mijn regenwolkjes niet op. Hoopte dat iemand met een albatron wist of dit een ce beperking is.
** edwin **
Zie je op de Albatron in de webbrowser (niet HStouch) wel animaties op die URL en op bijv een pagina met een animated gif? Indien niet, dan werkt het waarschijnlijk gewoon niet op CE. Indien wel: Bij je image blok doet hstouch 'een plaatje laden' (weet niet welke engine). Bij het text blok met een URL doe je 'een website laden' gebruikmakend van de onderliggende IE engine.
via webbrowser wel ok (suf dat ik die niet zelf bedacht had) echter zowel bij image als bij text blok geen animatie... Ook de tijd die hoort bij de animatie (linksboven in plaatje) verschijnt niet. Zou bijna gaan denken dat het een HSTouch-CE probleem is, of toch nog een instelling.
** edwin **