HSPro logging vraag

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

HSPro logging vraag

Post by AshaiRey »

Het valt me op dat er in de log ballonnetjes meldingen voorbij komen die ik niet in het logfile terug kan vinden.
Het lijkt erop dat HSPro steeds aan het restarten is want ik zie iedere keer meldingen voorbij komen dat de plugins geinitialiseerd zijn en de devices geladen zijn. Het systeem blijft overigs wel gewoon werken en ik heb weinig cpu load.

Iemand een idee?
Bram
Bram
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: HSPro logging vraag

Post by TANE »

In Hs pro is er de optie HSSentry wat kijkt of je HS bereikbaar is op de opgegeven http poort.
Als HS niet bereikbaar is wordt er een restart gegeven.

Kijk in de log file van HSSentry of the systeem herstart is.

Er is sinds kort ook een mogelijkheid om HSSentry vanuit setup uit te zetten.
Setup
General
other settings
HSSentry (Software system monitor): op disabled zetten
Enver Tanriverdi | http://blog.tane.nl
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: HSPro logging vraag

Post by AshaiRey »

HSsentry was al disabled. Ik had al wat research op het forum gedaan :)
Dat was het niet dus.

Het rare is dat wat in de log ballonnetjes getoond wordt (rechtsonderin de system tray) is niet terug te vinden in het log
HS blijft ook gewoon werken namelijk.
Bram
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”