Het gaat hierbij om http://www.elekhomica.nl/index.php?cPath=130
----------------------------
Geacht heer,
Bedankt voor uw mailbericht.
· De Aktie is in eerste instantie gezonden naar onze klanten die in het verleden een gordijnrail bij ons hebben gekocht. Uiteraard is de korting code ook van toepassing voor nieuwe klanten.
· Wij hebben geen probleem met het vermelden van de kortingcode op een forum en bedanken u voor uw initiatief. Wilt u er wel bij vermelden dat de kortingcode op 06/03-2011 komt te vervallen.
Met vriendelijke groet,
ElekHomica
Alfred Wijgman
G.J. Wijgman
Postbus 191
8300 AD EMMELOORD
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Alexander
Verzonden: woensdag 23 februari 2011 12:01
Aan: ElekHomica
Onderwerp: RE: Elektrische Gordijnrails 10% korting
Beste Alfred,
Dank voor de aanbieding. Zelf heb ik geen gordijnen meer nodig, maar wellicht kan ik er anderen een plezier meedoen. Mijn vragen zijn dus:
- Is dit een code alleen aan mij gericht?
- Mag ik deze code doorgeven aan forummembers?
mvg,
--------------------------------------------------------------------------------
Van: ElekHomica
Verzonden: woensdag 23 februari 2011 11:47
Aan: Alexander
Onderwerp: Elektrische Gordijnrails 10% korting
Geachte relatie,
In het verleden heeft u bij ons 1 of meerdere elektrische gordijnrails aangeschaft. Het is nu voor u extra voordelig om dit uit te breiden zodat u op meerdere plekken in uw woning de gordijnen elektrisch kunt bedienen. Wij bieden u 10% korting aan op de elektrische gordijnrails in ons assortiment. Bij het afrekenen kunt u gebruik maken van de volgende kortingcode: ZB946Y. De Aktie loopt t/m 06/03-2011.
Met vriendelijke groet,
ElekHomica
Alfred Wijgman
G.J. Wijgman
Postbus 191
8300 AD EMMELOORD