Nooit meer uw sleutel kwijt. Met deze vingerafdrukscanner kunt u tot 99 vingerafdrukken opslaan. Door alleen maar uw vinger over de lezer te halen opent u bijvoorbeeld een deur.
Deze unit is er een met drie relais. Zo kunt u afhankelijk van de vinger, drie verschillende dingen bedienen. Bijvoorbeeld de ene vinger om het alarm uit te zetten en de andere om de deur te openen.
Het betreft hier de buitenunit met vingerafdruklezer, de binnenunit waar de relais en bediening voor de programmering in zitten, en een voedingsadapter. Uw deur moet natuurlijk wel electrisch bedienbaar zijn. Ook een electrische garagedeuropener zou u zo kunnen aansturen.
Kijk op de site van TOCAhome voor alle informatie.
Nieuw kost dit apparaat meer dan € 500,-
Zoekt u dus zoiets dan is dit echt een koopje.
TECHNISCHE SPECIFICATIES
ekey® TOCAhome 3 Drie relais om drie deuren/elektronische apparaten aan te sluiten.
Opslag ruimte 99 vingerafdrukken
Afmetingen WxHxD Buitenunit 60x95x55mm, binnenunit 140x128x48mm
Gebruikers inlezen Programmeren via het controle panel (PC is niet nodig)
Scanner installatie hoogte Min. 135 cm van de grond naar de bovenkant van de scanner.
Voeding Binnenunit 9VAC met externe adapter, buitenunit via binnenunit.
Stroomverbruik ~1 W
Relais 230V AC, max 5A
Bedrijfstemparatuur -40°C to +85°C
Stroomuitval Data wordt bewaard
Beveiliging binneneenheid Er kan een beveiligings code ingesteld worden voor beveiliging van het menu.
Scanner security Onlosmakend verbonden aan het controle paneel om ongeautoriseerd knoeien
te voorkomen.
Vochtigheid max. 95%, IP43 scanner, IP54 control panel
Biometrische gegevens * FAR: ongeveer. 1.0 x 10-5; FRR 1.4 x 10-2
Prijs € 225,-
[VERKOCHT]: ekey TOCAhome 3 vingerafdrukscanner
[VERKOCHT]: ekey TOCAhome 3 vingerafdrukscanner
- Attachments
-
- Electronica en aansluitingen binnenunit
- P1050306.JPG (258.03 KiB) Viewed 4426 times
-
- Behuizing binnenuit met programmeertoetsen
- P1050305.JPG (218.51 KiB) Viewed 4426 times
-
- Buitenunit (weersbestendig)
- P1050304.JPG (249.14 KiB) Viewed 4426 times
Last edited by GvS on Thu Apr 07, 2011 10:16 am, edited 1 time in total.
Re: Te koop: ekey TOCAhome 3 vingerafdrukscanner
Hallo gvs,
Die wil ik wel hebben.
[edit] Sorry, teruggefloten wegens negatieve WAF.
Succes met de verkoop!
Groeten,
John
Die wil ik wel hebben.
[edit] Sorry, teruggefloten wegens negatieve WAF.
Succes met de verkoop!
Groeten,
John
Last edited by johnz on Fri Dec 24, 2010 12:55 pm, edited 1 time in total.
Waarom doe je hem weg en wat zijn je ervaringen ermee (besneeuwde vingers enzo..) ?
@ John,
Oké, dan is ie verkocht voor € 225,-. Zullen we via een PM info uitwisselen? Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik een PM kan versturen; 'k zit dus net op dit forum. Of zie jij kans mij te mailen?
@ Robert
Ik doe hem weg omdat ik nu een codeslot met druktoetsten heb. Die heeft als voordeel dat ik iemand toegang kunt verlenen zonder dat de persoon eerst langs moet komen om zijn vingerafdruk in te lezen.
Nadeel van codeslot is natuurlijk dat je een code moet onthouden en dat iemand stiekem mee zou kunnen kijken.
Ervaringen met vingerscanner zijn goed. Apparaat is wel iets kritischer dan bijvoorbeeld een vingerafdrukscanner op een laptop. Eventueel kun je dezelfde vinger meerdere keren inlezen (je hebt toch geheugenposities zat) met verschillende manier van bewegen over de scanner. De herkenning wordt dan dan iets minder kritisch.
Besneeuwde of vieze vingers geen probleem; beschadigde wel.
Geert
Oké, dan is ie verkocht voor € 225,-. Zullen we via een PM info uitwisselen? Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik een PM kan versturen; 'k zit dus net op dit forum. Of zie jij kans mij te mailen?
@ Robert
Ik doe hem weg omdat ik nu een codeslot met druktoetsten heb. Die heeft als voordeel dat ik iemand toegang kunt verlenen zonder dat de persoon eerst langs moet komen om zijn vingerafdruk in te lezen.
Nadeel van codeslot is natuurlijk dat je een code moet onthouden en dat iemand stiekem mee zou kunnen kijken.
Ervaringen met vingerscanner zijn goed. Apparaat is wel iets kritischer dan bijvoorbeeld een vingerafdrukscanner op een laptop. Eventueel kun je dezelfde vinger meerdere keren inlezen (je hebt toch geheugenposities zat) met verschillende manier van bewegen over de scanner. De herkenning wordt dan dan iets minder kritisch.
Besneeuwde of vieze vingers geen probleem; beschadigde wel.
Geert
Geert,
We hebben kennelijk tegelijk zitten typen. Zie mijn edit hierboven.
Sorry!
We hebben kennelijk tegelijk zitten typen. Zie mijn edit hierboven.
Sorry!
@John,
Geen probleem. Wellicht iemand anders interesse?
Gr.
Geert
Geen probleem. Wellicht iemand anders interesse?
Gr.
Geert
@Jeffke. Ik heb hem nog.