Wie heeft er nog wat uitgebouwde S10 schakelaars liggen? Het betreft de S2222 en/of S4206, voorzien van een grijs sierrandje en blauw ledje.
Ben ook benieuwd hoe andere boardmembers om zijn gegaan met dubbele frames en stopcontacten icm S10 schakelaars. Marmitek LW12's zijn ook welkom.
Gezocht: S10 schakelaars
-
- Member
Re: Gezocht: S10 schakelaars
Ik heb nog twee gebruikte S4206 liggen, en nog nieuwe S2222 en S4206 en ander type inbouw schakelaars. zie www.pahedomotica.nl
HS4 Windows 10 Pro
@DJF3:
Wil ze graag van je overnemen, evt meer Marmitek spul van jouw post, indien nog beschikbaar. Zal daarop een wat beter bod doen.
Kun je mij PM'en als seniorboardmember? Ikzelf mag dat helaas nog niet..
Wil ze graag van je overnemen, evt meer Marmitek spul van jouw post, indien nog beschikbaar. Zal daarop een wat beter bod doen.
Kun je mij PM'en als seniorboardmember? Ikzelf mag dat helaas nog niet..
Schopje..
@DJF3: ik ben bereikbaar op tonvanhaastert apenstaart hotmail punt com
@DJF3: ik ben bereikbaar op tonvanhaastert apenstaart hotmail punt com
-
- Member
Ik heb een IR naar X10 zender (IRRF 7243), S2220 en S2268. Ook heb ik nog een PC controler (EH-CM11 USB).
Ik hoor wel of je intresse hebt.
Ik hoor wel of je intresse hebt.
@gjniewenhuijse
You beat me to it
Ik kan niet terug PM-en. In principe akkoord, mijn mailadres staat in deze post. Neem even contact op voor de afwikkeling.
You beat me to it

Ik kan niet terug PM-en. In principe akkoord, mijn mailadres staat in deze post. Neem even contact op voor de afwikkeling.