Hallo allemaal,Weet iemand waar goed klinkende nederlandse stemmen te krijgen zijn voor homeseer?
liefst gratis,maar anders ook goed.[;)]
groeten edwin
stemmen
Moderator: Ruud
- Snelvuur
- Forum Moderator
stemmen
http://actor.loquendo.com/actordemo/def ... anguage=en weet niet of dit wat is.
Deze is iig gratis zover ik weet http://nextens.uvt.nl/
// Erik (binkey.nl)
Deze is iig gratis zover ik weet http://nextens.uvt.nl/
// Erik (binkey.nl)
stemmen
Ja heb ik
Klinkt zeer goed!

stemmen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by antoon</i>
<br />Ik gebruik Saskia van Loquendo.
Klinkt echt goed.
Als je interesse hebt laat maar even weten.
Antoon
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ellen van ScanSoft klinkt ook erg goed!
<br />Ik gebruik Saskia van Loquendo.
Klinkt echt goed.
Als je interesse hebt laat maar even weten.
Antoon
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ellen van ScanSoft klinkt ook erg goed!
stemmen
Edwin,
Gebruik je Vista ???
Ik ben vorige week gemigreerd naar Vista en bij mij werkte Saskia prima onder Windows XP icm met Homeseer.
Nu doet ze het inderdaad wel in Vista (text to speech) maar niet in homeseer. Dus ik heb hetzelfde probleem als jij....
Als iemand een oplossing weet ?????
Gr,
RdP
Gebruik je Vista ???
Ik ben vorige week gemigreerd naar Vista en bij mij werkte Saskia prima onder Windows XP icm met Homeseer.
Nu doet ze het inderdaad wel in Vista (text to speech) maar niet in homeseer. Dus ik heb hetzelfde probleem als jij....
Als iemand een oplossing weet ?????
Gr,
RdP
stemmen
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by RdP</i>
<br />Bij mij werkt gewoon niet, wel in Vista zelf, maar niet in Homeseer
/RdP
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Na wat Microsoft patches, die volgens mij niet relevant waren, doet 'Saskia" het nu ineens wel.....[:D]
/RdP
<br />Bij mij werkt gewoon niet, wel in Vista zelf, maar niet in Homeseer
/RdP
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Na wat Microsoft patches, die volgens mij niet relevant waren, doet 'Saskia" het nu ineens wel.....[:D]
/RdP
stemmen
Nog updates op het vlak van TTS.
Ik had vroeger een aantal goede NL stemmen. Sinds ik 2 jaar geleden alles verhuisd heb naar een nieuwe server heb ik HS voice niet meer gebruikt.
Nu in combinatie met Sonos werkt alles weer, maar mijn stemmen ben ik kwijt.
Ten gunste van de WAF (Wife approval factor) wil ik toch graag weer een nederlandse vrouw door de speakers laten komen.
Willem-Bram
HS 2.0 / JvCADDX / SKYPE connector / RFXCOM / Moony / Mainlobby
Ik had vroeger een aantal goede NL stemmen. Sinds ik 2 jaar geleden alles verhuisd heb naar een nieuwe server heb ik HS voice niet meer gebruikt.
Nu in combinatie met Sonos werkt alles weer, maar mijn stemmen ben ik kwijt.
Ten gunste van de WAF (Wife approval factor) wil ik toch graag weer een nederlandse vrouw door de speakers laten komen.
Willem-Bram
HS 2.0 / JvCADDX / SKYPE connector / RFXCOM / Moony / Mainlobby