Ik ben de laatste tijd druk met andere zaken dus helaas nog niet toegekomen aan de laatste puntjes voordat de plugin kan worden gereleased. Ik weet ook niet of ik de huidige versie nog ga releasen gezien de aanstaande introductie van HS3. Ik heb nog geen idee wat de consequenties zijn.
Ik wacht ook met smart op het moment dat ik deze plugin via Homeseer kan kopen.
Aanstaande release van Homeseer versie 3?
De afgelopen drie jaar staat deze versie op het punt RTM te gaan, en nog steeeds is er geen release in zicht. De release van HS3 is niet in te schatten, kan over 2 maanden zijn maar ook over 2 jaar.
Eerlijk gezegd heb ik al maanden niets meer aan de plugin gedaan. Ik ben ook niet van plan nog geld te steken in Homeseer. Het is dus zeer de vraag of er wel een plugin voor HS3 gaat komen.
Hoi Rene,
De plugin werkt nog steeds en stabiel.
Vraag echter blijft deze ook werken als ik de powerlink voor de powermax pro ga instaleren i n de centrale?
Ik heb sinds ik de plugin samen met mijn powermax gebruik, ca elke week een semi-vastloper van homeseer (CPU 95%). Nu reboot ik om de week homeseer om het probleem te voorkomen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Buiten dit zeeeer tevreden en bedankt voor al je werk wat je hierin gestoken hebt. Super!
Hoi Bart, gebruik je een usb-compoort verloop je? Dit veroorzaakte bij mij problemen zoals je omschrijft. Daarnaast deed de plugwise icm de fritzbox ook vreemd. Fritzbox uitgezet, hielp enorm. Laatste maanden zie ik door deze twee dingen dit gedrag niet meer. Probeer eens wat te vogelen met andere plugins. Sommige combis lijken toch problemen te veroorzaken.
Ik gebruik een USB-RS232 verloop maar heb nooit problemen met een vastloper (de plugin draai ik al ruim een jaar). Indien jullie problemen ervaren probeer dan de log veilig te stellen en te mailen. Ontwikkeling van de plugin heeft het vriespunt bereikt maar wie weet vind ik nog tijd en zin om iets met jullie waarneming te doen
Die van mij is niet spannend, gewoon de juiste code gebruiken. Was meer genoemd als mogelijke oplossing voor Bart...Wat betreft de plugin...nog steeds geen interesse om er "open source" van te maken? Er zijn vast meer mensen die je willen/kunnen helpen om e.e.a. door te ontwikkelen (al is hij wat mij betreft prima)?