[VERKOCHT] 2x HSM-100-EU multisensor (zwave)

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Post Reply
nico_gh2
Member
Member

[VERKOCHT] 2x HSM-100-EU multisensor (zwave)

Post by nico_gh2 »

Omdat ik Visonic and plugwise gebruik ben ik mijn zwave spullen aan het opruimen.

Let op onderstaande link is naar de nieuwe versie die ook een interne aansluiting heeft voor een lichtnet adapter. Volgens mij is dit het enige verschil met de versie die ik te koop heb.
Homeseer shop

De multisensor heeft dus sensors voor beweging/temperatuur en lichtsterkte in een klein kastje, homeseer software geeft ook de batterij status door en ik neem aan dat andere software dit ook kan. Beide sensors zitten in de orginele verpakking en zijn als nieuw.

vraagprijs 125euro voor beide inclusief verzenden.
Last edited by nico_gh2 on Fri Jan 18, 2013 6:52 pm, edited 1 time in total.
freakstar
Member
Member

Re: [TE KOOP] 2x HSM-100-EU multisensor (zwave)

Post by freakstar »

Ik bied 100 euro incl verzenden.
labium
Advanced Member
Advanced Member

Post by labium »

ik heb er wel 125 euro voor over mits voorzien van voor mij duidelijke handleiding hoe hem uit een netwerk te halen om hem aan een nieuw netwerk te koppelen. Ik heb er een meegenomen uit een andere locaie maar krijg hem niet netwerkvrij.
Akatar
Senior Member
Senior Member

Post by Akatar »

labium wrote:ik heb er wel 125 euro voor over mits voorzien van voor mij duidelijke handleiding hoe hem uit een netwerk te halen om hem aan een nieuw netwerk te koppelen. Ik heb er een meegenomen uit een andere locaie maar krijg hem niet netwerkvrij.
normaal gesproken afmelden op je eigen zwave netwerk, ook al is hij daar niet op aangemeld
nico_gh2
Member
Member

Post by nico_gh2 »

Ik heb Labium voorgesteld om een scan van de gebruiksaanzijzing te sturen, als hij ze ook nog wil kopen is de zaak rond.
Ik laat het hier wel weten.
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”