[Verkocht] HS2 PRO nu 150,-

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
raymonvdm
Senior Member
Senior Member
Posts: 1153
Joined: Sun Dec 18, 2011 1:23 am

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by raymonvdm »

Ik gebruik nu een jaar HomeSeer en met de PRO versie moet je als starter zeker uit de voeten kunnen. Ik gebruik de pro versie omdat hier HStouch bij zit en hierdoor is het ook makkelijk te gebruiken op mobiele apparaten (android in ons geval)

150 euro is niet duur overigens
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
Broes
Member
Member
Posts: 74
Joined: Tue Nov 10, 2009 11:38 pm
Location: Netherlands

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by Broes »

Hoi Raymon en Niels,

Bedankt voor de info.
Ik heb de trial inmiddels op mijn PC staan en ben er een beetje mee aan het rommelen.
Waar ik volgens mij gelijk tegen aan loop is het feit dat ik geen interface tussen Homeseer en mijn Z-wave modules heb.
Verder ben ik nog aan het uitvogelen welke versies er van Homeseer in omloop zijn. Bestaat HS2 Pro eigenlijk wel of moet dit HS Pro zijn?
En kan je met deze versie van Homeseer nog lang vooruit of worden er nieuwe versies uitgerold?
Inderdaad is er erg veel info op het forum terug te vinden, ik kijk ook wat de mogelijkheden zijn om KNX te kunnen koppelen.
Wordt vervolgd...
Peter
HW: Arduino/Fritzbox/Oregon/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
SW: HS3/Arduino/Buienradar/Jon00(several)/HSMetro/Netcam/P1/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by AshaiRey »

Hoi Broes,

Er wordt al zo'n 3 jaar gemeld dat HS3 er aan komt. Ze zijn al een heel eind maar er is nog geen zicht wanneer deze uit gaat komen.
En ik wil deze vraag even in de (volgens mij) juiste perspectief plaatsen
En kan je met deze versie van Homeseer nog lang vooruit of worden er nieuwe versies uitgerold?
Domotica is niet iets wat je snel gaat omgooien als je alles heb geinstalleerd. Buiten de kosten geeft het aanschakelen van een lampje via product X of Y hetzelfde resultaat. Als het dus eenmaal ingeregeld is verander er niet veel meer. Dus als je er nu mee vooruit kan is het prima, grof weg gezegd.
Ps, deze discussie kan volgens mij beter in een anders deel gevoerd worden.
Bram
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by Ruud »

Met Bram eens
En over hs2 is er een hoop kennis, die zou je niet meer kunnen gebruiken met hs3.
Ruud (rualblas)
Broes
Member
Member
Posts: 74
Joined: Tue Nov 10, 2009 11:38 pm
Location: Netherlands

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by Broes »

Hoi Niels,

Als je de licentie nog hebt dan wil ik deze graag van je overnemen voor 150 Euro.
Ik ga is proberen of ik er iets mee kan.
Mijn beide squeezeboxen heb ik al kunnen koppelen :)
Laat maar iets weten.

@Bram en Ruud,
Bedankt voor de info, ik denk dat jullie inderdaad gelijk hebben als je stelt dat je niet zomaar switcht van het ene naar het ander systeem.
Ik heb al gemerkt dat je kosten moet maken vooor plugins zoals voor de squeezebox en in het configureren van het een en ander steek je ook behoorlijk wat tijd.
Mijn idee was eigenlijk om een beetje te spelen met Homeseer om te zien of het pakket iets voor mij was maar ik vermoed dat ik al gauw het "punt van no return" ga passeren :wink:

Groeten Peter
Peter
HW: Arduino/Fritzbox/Oregon/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
SW: HS3/Arduino/Buienradar/Jon00(several)/HSMetro/Netcam/P1/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
Niels
Member
Member
Posts: 71
Joined: Mon Sep 10, 2007 11:07 pm

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by Niels »

PM verstuurd naar Peter.
Niels
Member
Member
Posts: 71
Joined: Mon Sep 10, 2007 11:07 pm

Re: HS2 PRO nu 150,-

Post by Niels »

Verkocht!
Dank aan de heren die de moeite hebben genomen uitleg te geven.
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”