Hi,
Wie kan er mij de uitput van zijn/haar Smile P1 aan mij toesturen.
Het gaat om de output die je krijgt als je in een browser http://<IP adress Smile P1/smartmeter/modules intikt.
Het gaat me met name om mensen die geen dubbel tarief hebben, of heeft iedereen dat met een 'slimme' meter ?
Alvast bedankt,
Rien
PS het is voor volgende versie van de Plugwise plug-in en de gegevens worden natuurlijk vertrouwelijk behandeld (stuur me een PM)
Verzoek om Smile P1 xml output
Re: Verzoek om Smile P1 xml output
ik meen dat de smile altijd beide bijhoud
ik heb enkel tarief en mijn meter houdt beide bij, ik moet ook altijd beide standen doorgeven
ik heb enkel tarief en mijn meter houdt beide bij, ik moet ook altijd beide standen doorgeven
Voor de zekerheid toch maar een PM met een uitdraai.
My home automation blog: https://rutg3r.com
Hi,
SmileP1 integratie is klaar, moet alleen nog even iets bouwen voor het veilig upgraden van bestaande gebruikers.
Integratie werkt zonodig zonder de Source software of in combinatie, beide heeft zo z'n voordelen. Maar mensen die alleen een slimme meter en smile P1 icm Homeseer willen gebruiken kunnen nu dus ook (zonder Source software) hier gebruik van maken. Smile P1 levert 7 waardes, waarvan de 'Produced' waardes niet in de source uit te lezen waren.
Zodra ik de upgrade procedure klaar en getest heb, stuur ik het naar betatesters. Zie screenshot onder...
SmileP1 integratie is klaar, moet alleen nog even iets bouwen voor het veilig upgraden van bestaande gebruikers.
Integratie werkt zonodig zonder de Source software of in combinatie, beide heeft zo z'n voordelen. Maar mensen die alleen een slimme meter en smile P1 icm Homeseer willen gebruiken kunnen nu dus ook (zonder Source software) hier gebruik van maken. Smile P1 levert 7 waardes, waarvan de 'Produced' waardes niet in de source uit te lezen waren.
Zodra ik de upgrade procedure klaar en getest heb, stuur ik het naar betatesters. Zie screenshot onder...
- Attachments
-
- 2013-10-01_1401.png (59.04 KiB) Viewed 10763 times
Rien
Ik kan niet wachten op een HS3 versie.. Goed werk zeg!!
Mooi werk
bedankt alvast!