gezocht poe switch
gezocht poe switch
Ik ben op zoek naar een redelijk betaalbare poe-switch meerdere poe-poorten .
Ruud (rualblas)
Re: gezocht poe switch
Als je niet veel nodig hebt zou ik voor nieuw gaan. Voor decentrale voedingen gebruik ik met plezier de NetGear GS108P, 4 van de 8 poorten hebben PoE met totaal 50W. > ± €100
GS110TP heeft op alle 8 poorten PoE maar met max 46W (zit ook fiber op). > ± €165
Heb je meer power nodig dan zou ik voor de FS728TP gaan, 24 poort PoE met max 195W. > ± €250
GS110TP heeft op alle 8 poorten PoE maar met max 46W (zit ook fiber op). > ± €165
Heb je meer power nodig dan zou ik voor de FS728TP gaan, 24 poort PoE met max 195W. > ± €250
Ik heb eventueel een Linksys SRW2024P liggen met 24 x gigabit en POE, maakt voor de WAF factor teveel geluid dus hij mag weg 

Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
Hallo Ruud,
Ik heb er eventueel nog wel 1 over, PM me
Ik heb er eventueel nog wel 1 over, PM me
@raymondvdm ik heb nog een cisco op de kop getikt maar ook problemen met de waf , of kan je op de linksys de fans beinvloeden?
@ Niels 83 send a pm
@ Niels 83 send a pm
Ruud (rualblas)
Er zijn mensen die de FAN`s hebben vervangen zodat ze wel stil waren dus je kan het altijd proberenRuud wrote:@raymondvdm ik heb nog een cisco op de kop getikt maar ook problemen met de waf , of kan je op de linksys de fans beinvloeden?
@ Niels 83 send a pm
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
Die kleinste Netgear is fanless, die heb ik genomen ter vervanging van zo'n Cisco SRW
@Niels83
kan het zijn dat jij nog niet kan mailen op het Forum?
kan het zijn dat jij nog niet kan mailen op het Forum?
Ruud (rualblas)